Kokia situacija mūsų „Rimi“ prekybos tinkle Baltijos šalyse ir Lietuvoje? Lokalumas jau daugelį metų yra mūsų bendrovės strategijos dalis. Tam, kad jį skatintume, visų pirma, stengiamės kuo labiau pažinti savo klientus – jų pirkimo įpročius, elgesį, kultūrą, pomėgius.
„Rimi“ komanda stengiasi lokalizuoti mūsų asortimentą ir gerbti tai, kas svarbu Lietuvos pirkėjams. „Rimi Lietuva“ tinkle asortimente beveik 78% duonos asortimento yra lietuviškos prekės, pieno produktų – 87 %, o kiaušinių – 82 %. Tokios tendencijos labai ryškios ir apdorotos mėsos kategorijoje.
Remiame ir mokome Lietuvos tiekėjus – tiek dideles įmones, tiek mažus ūkius, turinčius unikalių produktų. Drąsiai įsileidžiame į savo parduotuves mažus vietinius gamintojus, suteikiame jiems daug vietos parduotuvėse ir duodame daugiau laiko jų produktams rasti savo pirkėjus.
Pavyzdžiui, „Rimi“ pirkėjai jau pamėgo mūsų „Vikio“ skyrių, kuris yra lyg Lietuvos ūkininkų turgelis didžiausiose mūsų parduotuvėse. Kai kurie vietiniai produktai pirmą kartą apskritai didžiųjų prekybos centrų lentynose pasirodė būtent čia, o dabar jų galima rasti visose šalies parduotuvėse. Tai tarytum mūsų inkubatorius unikaliems vietiniams produktams remti.
Vietinių gamintojų prekes nuolat įtraukiame į „Rimi“ rinkodaros kampanijas, jas išryškiname ženklu „Tiesiai iš Lietuvos“. Edukuojame savo pirkėjus sakydami, kad pirkdami vietines prekes jie prisideda prie šalies ekonomikos. Kviečiame visus mūsų žmones rinktis vietines prekes, nes taip visi savo pasirinkimu kartu sakome „Auk, Lietuva“.