0
0,00 €
Pasirinkti laiką

DUK

Ar asortimentas „Rimi“ e-parduotuvėje ir fizinėse „Rimi“ parduotuvėse yra vienodas?

„Rimi“ e-parduotuvės asortimentas gali skirtis nuo „Rimi“ fizinėse parduotuvėse esančio prekių asortimento.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galima nusipirkti alkoholio ir tabako/cigarečių?

Alkoholinių gėrimų nusipirkti galima, o tabaku/cigaretėmis nėra prekiaujama. Alkoholinių gėrimų įsigyti gali tik asmenys nuo 20 m. Alkoholiniai gėrimai pristatomi nuo pirmadienio iki šeštadienio 10-20 val., sekmadienį 10-15 val. (išskyrus rugsėjo 1 d., kai alkoholiniai gėrimai nepristatomi).

Ar visos kainos „Rimi“ e-parduotuvėje ir fizinėse parduotuvėse yra vienodos?

Kainos „Rimi“ e-parduotuvėje ir fizinėse parduotuvėse gali skirtis. Jei kainos skiriasi, užsakymo metu vadovaukitės „Rimi“ e-parduotuvėje pateikiama prekės kaina.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galioja tokios pačios akcijos, kaip ir fizinėse „Rimi“ parduotuvėse?

Akcijos „Rimi“ e-parduotuvėje ir fizinėse parduotuvėse gali skirtis.

Ar man galioja „Mano šeimai“ nuolaidos?

Taip, „Rimi“ e-parduotuvėje, kaip ir fizinėse parduotuvėse, galioja „Mano šeimai“ nuolaidos. Akcinėms prekėms nuolaida netaikoma. Daugiau informacijos apie „Mano šeimai“ nuolaidas rasite čia.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galios gimtadienio nuolaidos?

Taip, „Rimi“ e-parduotuvėje, kaip ir fizinėse parduotuvėse, perkant su „Mano Rimi“ lojalumo kortele, galioja gimtadienio nuolaidos. Jei registruojatės „Rimi“ e-parduotuvėje be „Mano Rimi“ lojalumo kortelės, sistema Jums priklausančių gimtadienio nuolaidų nematys. Akcinėms prekėms nuolaida netaikoma. Daugiau informacijos apie gimtadienio nuolaidas rasite čia.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galios nuolaidos senjorams?

Taip, „Rimi“ e-parduotuvėje, kaip ir fizinėse parduotuvėse, perkant su „Mano Rimi“ lojalumo kortele galioja senjorų nuolaidos. „Rimi“ e-parduotuvėje nuolaidos taikomos atliekant užsakymą (susimokant už prekes) pirmadienį, nepriklausomai nuo parinktos užsakymo pristatymo datos. Jei registruojatės „Rimi“ e-parduotuvėje be „Mano Rimi“ lojalumo kortelės, sistema Jums priklausančių senjorų nuolaidų nematys. Užsiregistruoti senjorų nuolaidai galite savo paskyroje „Mano Rimi“ kortelių terminale įvedus savo pensininko pažymėjimo numerį arba nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com. Akcinėms prekėms nuolaida netaikoma. Daugiau informacijos apie nuolaidas senjorams rasite čia: https://www.rimi.lt/mano-rimi/senjorai-ir-senjoritos.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galios asmeninių pasiūlymų nuolaidos?

Taip, „Rimi“ e-parduotuvėje, kaip ir fizinėse parduotuvėse, perkant su „Mano Rimi“ lojalumo kortele galioja asmeninių pasiūlymų nuolaidos. Jei registruojatės „Rimi“ e-parduotuvėje be „Mano Rimi“ lojalumo kortelės, sistema Jums priklausančių asmeninių pasiūlymų nuolaidų nematys. Akcinėms prekėms nuolaida netaikoma. Daugiau informacijos apie asmeninius pasiūlymus rasite čia.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje bus galima panaudoti kuponus, kuriuos reikia aktyvuoti/atsispausdinti „Mano Rimi“ kortelių terminale, savo „Mano Rimi“ lojalumo paskyroje internete arba „Rimi“ programėlėje?

Ne, „Mano Rimi“ kortelių terminale, „Mano Rimi“ lojalumo paskyroje internete arba „Rimi“ programėlėje aktyvuoti kuponai „Rimi“ e-parduotuvėje negalios.

Kaip galiu pasinaudoti turimu nuolaidos kodu?

Turimą nuolaidos kupono kodą savo prekių krepšelyje įrašykite į laukelį „Nuolaidos kodas“ ir spauskite „Taikyti nuolaidos kodą“.

Ar „Rimi“ e-parduotuvėje galima nusipirkti „Rimi“ dovanų kortelę?

Kol kas tokios galimybės nėra.

Ar galima gauti daugiau informacijos apie prekės sudedamąsias dalis?

Informacija apie prekių sudėtį yra pateikiama prie kiekvienos prekės. Jei šios informacijos nėra ar jos nepakanka, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Norėčiau sužinoti daugiau apie „Rimi“ gamybos prekių alergenus?

Informacija apie prekių sudėtį yra pateikiama prie kiekvienos prekės. Jei šios informacijos nėra ar jos nepakanka, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Kas yra prekių pakeitimas?

Jei surenkant prekes neturėsime Jūsų užsakytos prekės ar Jūsų užsakyto prekės kiekio, Jums bus parinkta kita, panaši prekė – Jūsų užsakytos prekės pakaitalas. Jei nenorite gauti pakaitalo, arba norite keisti nustatymus, turite tai atlikti kiekvieno užsakymo metu. Pakaitalų nustatymai gali būti parinkti kiekvienai prekei atskirai. 

 

Informaciją apie tai, kokios prekės buvo pakeistos, matysite užsakymo patvirtinime, kurį gausite elektroniniu paštu prieš prekių pristatymą/atsiėmimą. Jei pristatytų panašių prekių kaina yra didesnė nei Jūsų pasirinktų prekių kaina, papildomai mokėti Jums nereikės. Jei pristatytų panašių prekių kaina yra mažesnė už Jūsų pasirinktų produktų kainą, kainos skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime Jums į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.  

Jei pakeistos prekės Jums netinka, jas galėsite grąžinti kurjeriui ar „Rimi“ darbuotojui prekių pristatymo/atsiėmimo metu. 

Ar „Rimi“ e. parduotuvėje į krepšelį pridedant vieną prekę, kuriai taikoma „2 už 1 kainą“ akcija, automatiškai prisidės ir antra tokia pati prekė?

Akcija „2 už 1 kainą“ pritaikoma tuo atveju, jei pirkėjas prideda į krepšelį dvi prekes, atitinkančias nuolaidos sąlygas. Tokiu atveju, nors ir pasirinkus dvi prekes, mokėti reikia tik už vieną.

Mano paskyra

Pradžia Pristatymas
0 0,00 €