DUK
Prekių ir pinigų grąžinimas
GrįžtiNetinkamos kokybės prekę galite iš karto grąžinti kurjeriui prekių pristatymo į namus metu ar „Rimi“ darbuotojui prekių atsiėmimo parduotuvėje metu. Jei netinkamos kokybės prekę pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Jei pastebėjote prekių neatitikimus pristatymo/atsiėmimo metu, būtinai informuokite kurjerį ar „Rimi“ darbuotoją, pristatantį prekes. Jei prekių neatitikimus pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Jei pastebėjote prekių neatitikimus pristatymo/atsiėmimo metu, būtinai informuokite kurjerį ar „Rimi“ darbuotoją, pristatantį prekes. Jei prekių neatitikimus pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Jei parinktas prekės pakaitalas netinka, jį galite grąžinti kurjeriui ar „Rimi“ darbuotojui prekių pristatymo/atsiėmimo metu. Jei prekių pakaitalą, kuris jums netinka, pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Remiantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
- pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekės, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
- greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
- supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo;
- laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai.
Pinigai į sąskaitą, iš kurios sumokėjote, grąžinami per 5 darbo dienas.
Jei kreipiatės dėl netinkamų ar nekokybiškų prekių, aprašykite ar papasakokite esamą situaciją, pateikite nekokybiškos prekės nuotrauką ir pirkimo metu gautą elektroninį čekį.
Jei dėl svorio paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį mokėti nereikės. Jei dėl svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjote, kainos skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.