0
0,00 €
Pasirinkti laiką

DUK

Ar yra taikomas prekių pristatymo mokestis?

Prekių pristatymo mokestis priklauso nuo pasirinkto prekių pristatymo laiko, būdo ir bendros krepšelio sumos. Pristatant prekes į namus taikomas pristatymo mokestis nuo 0 iki 5,49 Eur. Tikslų pristatymo mokestį matysite pasirenkant pristatymo laiką. Jei bendra krepšelio suma yra lygi 59.99 Eur ar didesnė, pristatymo mokestis taikomas nebus (išskyrus „Wolt“ pristatymą). Pristatymo, pakavimo ir taros mokesčiai nėra įtraukiami į krepšelio sumą. 

Pristatymo mokestis netaikomas, pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje ar „Drive“ prekių atsiėmimo punktuose.

Kokie yra prekių atsiėmimo būdai?

Galite pasirinkti prekių pristatymą pasirinktu adresu, atsiėmimą parduotuvėje, „Drive“ prekių atsiėmimo punkte arba maistomate. Detalesnė informacija apie pristatymo būdus pateikta čia.

Ar prekių atsiėmimui parduotuvėje, maistomate ar „Drive“ prekių atsiėmimo punktuose taikomas papildomas mokestis?

Minimalus krepšelis atsiėmimui parduotuvėje, maistomate ar „Drive“ prekių atsiėmimo punktuose yra 9,99 Eur. Pristatymas nemokamas.

Kaip atsiimti prekes, pasirinkus „Atsiėmimas parduotuvėje“?

Jei pasirinkote „Atsiėmimas parduotuvėje“, galėsite atsiimti užsakymą pasirinktoje parduotuvėje ir pasirinktu laiku. Atvykę į pasirinktą parduotuvę, ieškokite „Rimi“ e-parduotuvės prekių atsiėmimo punkto.  Atsiimti prekes galite dviem būdais:

1. Terminalo ekrane įveskite užsakymo PIN kodą , kurį gavote el. laiške ir teksto žinutėje.
arba

 2. „Rimi“ programėlėje pažymėkite savo atvykimą ir luktelėkite kol Jūsų užsakymą pristatys „Rimi“ darbuotojas.
Daugiau informacijos kaip naudotis „Rimi“ mobiliąja programėle rasite čia >>

 

Kaip atsiimti prekes „Drive“ prekių atsiėmimo punktuose?

Jei pasirinkote „Drive“, galėsite atsiimti užsakymą pasirinktoje parduotuvėje ir pasirinktu laiku. Atvykę prie pasirinktos parduotuvės, ieškokite užrašo „Drive“. Terminalo ekrane įveskite užsakymo PIN kodą, kurį gavote el. laiške ir teksto žinutėje. Jūs būsite nukreiptas į laukimo vietą, o Jūsų užsakymą pristatys ir, Jums pageidaujat, į automobilį sudės „Rimi“ darbuotojas. Jei savo paskyroje būsite įvedęs automobilio, su kuriuo atvyksite atsiimti prekes, valstybinį numerį, sistema identifikuos užsakovą ir Jums nebereikės papildomai įvesti užsakymo PIN kodo.

Jeigu atvykote į „Drive“ atsiėmimo punktą, kur nėra terminalo ekrano, atsiimti kelių mygtukų paspaudimu galite naudojant „Rimi“ mobiliąją programėlę.  Programėlėje pažymėkite , kad norite atsiimti „Drive“ ir sekite tolimesnes instrukcijas. Daugiau informacijos, kaip naudotis „Rimi“ mobiliąja programėle atsiėmimo metu rasite čia >>

Kuriose „Rimi“ parduotuvėse yra prekių atsiėmimo punktai?

Parduotuves, kuriose yra prekių atsiėmimo punktai, galite peržiūrėti čia.

Ką daryti, jei aš pasirinkau prekių atsiėmimą parduotuvėje, bet vis dėlto noriu, kad prekės būtų pristatytos į namus?

Pakeisti pasirinktą pristatymo būdą galite per tam tikrą laiką nuo užsakymo pateikimo savo „Rimi“ e-parduotuvės paskyroje, spaudžiant „Keisti pristatymo būdą“ – sistema Jums leis keisti užsakymo detales. Jei sistema užsakymo keisti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. Tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com. Jei pasirinksite pigesnį pristatymo būdą, Jums bus grąžintas pinigų skirtumas. Jei pasirinksite brangesnį pristatymo būdą, pavyzdžiui, pristatymą pasirinktu adresu vietoje anksčiau pasirinkto atsiėmimo parduotuvėje, turėsite sumokėti papildomą sumą, o pakeitimai bus patvirtinti tik atlikus mokėjimą. Jei anksčiau pritaikėte kupono nuolaidą pristatymo būdui arba parduotuvei, pakeisti pristatymo būdo negalėsite.

Ar galima prekes atsiimti asmeniui, kuris nemokėjo už prekes?

Taip, galima. Norėdamas atsiimti prekes, asmuo turi žinoti prekių atsiėmimo PIN kodą, kurį gavo užsakovas.

Ar galima prekes gauti tą pačią dieną, kai užsakytos prekės?

Taip, galima. Tai priklauso nuo užsakymo suformavimo laiko ir laisvų prekių pristatymo/atsiėmimo laikų. Darydami užsakymą „Rimi“ e-parduotuvėje matysite galimus laikus ir galėsite pasirinkti Jums tinkamiausią.

Per kiek laiko pristatomos prekės?

Pasirinkus prekių atsiėmimą parduotuvėje, užsakymas bus paruoštas ir Jūs jį galėsite atsiimti Jūsų pasirinktu laiku.

Pasirinkus prekių pristatymą pasirinktu adresu, užsakymas pristatomas Jūsų pasirinktu metu, vienos valandos intervalu.

Jei, patvirtinus užsakymą ir pristatymą, dėl nenumatytų sąlygų kurjeris negali pristatyti užsakymo Jūsų pasirinktu laiku, „Rimi“ Klientų aptarnavimo centras susisieks su Jumis dėl galimo alternatyvaus užsakymo pristatymo.

Ar įmanoma prekes užsakyti prieš kelias savaites/dienas?

Anksčiausiai užsakymą internetu galima pateikti likus vienai savaitei iki pristatymo.

Kaip pristatomos greitai gendančios prekės?

„Rimi“ darbuotojai renka prekes, kurių vartojimo terminas yra kuo ilgesnis, vizualiai tikrina tokių produktų kaip daržovės ir vaisiai šviežumą, o prekės pristatomos specialiomis transporto priemonėmis, skirtomis šviežiems maisto produktams transportuoti, užtikrinant reikiamas laikymo ir transportavimo sąlygas.

Ar gausiu informaciją apie tai, kad užsakymas paruoštas?

Taip, kai Jūsų užsakymas bus surinktas, paskyroje nurodytu el. paštu gausite informaciją apie užsakymą, kur matysite, kokios prekės buvo surinktos, ar buvo parinkti prekių pakaitalai.

Kaip galiu sužinoti prekių užsakymo būseną?

Prekių užsakymo „Rimi“ e-parduotuvėje būseną matysite prisijungę prie savo paskyros.

Ką daryti, jei prekių vis dar negavau?

Jei Jūsų pasirinktas pristatymo laikas baigėsi, o prekių vis dar negavote, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ką daryti, jei pasirinkto prekių pristatymo metu nesu namie?

Jei matote, kad pasirinktu prekių pristatymo metu nebūsite namuose, pristatymą gali priimti kitas asmuo, tuo metu būsiantis Jūsų nurodytu pristatymo adresu. Jei neturite tokios galimybės, tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com. Jei kurjeriui ir Klientų aptarnavimo centrui nepavyko su Jumis susisiekti ir pristatyti užsakymo Jūsų pasirinktu laiku, užsakymas bus pristatytas į artimiausią prekių atsiėmimo punktą. Informacija apie tai Jums bus išsiųsta elektroniniu paštu. Nurodytame prekių atsiėmimo punkte prekes atsiimti galėsite iki einamosios dienos 22 val. Jei su Jumis susisiekti ir prekių pristatyti nepavyks, ir Jūs jų neatsiimsite per nurodytą laiką iš prekių atsiėmimo punkto, Jūsų užsakymas bus atšauktas, o sumokėtą sumą per 5 darbo dienas grąžinsime į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius. Tokiu atveju pristatymo ir prekių pakavimo mokesčiai gali būti išskaičiuojami iš grąžinamos užsakymo sumos.

 

Ką daryti, jei negaliu atsiimti prekių užsakymo parduotuvėje pasirinktu laiku?

Jei negalite atvykti atsiimti prekių pasirinktu laiku, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com. Jūsų užsakymo atsiėmimo laikas gali būti pratęstas iki einamosios dienos 22 val. Jei per šį laiką užsakymo neatsiimsite, užsakymas bus atšauktas, o Jūsų sumokėtą sumą per 5 darbo dienas grąžinsime į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius. Tokiu atveju prekių pakavimo mokestis gali būti išskaičiuojamas iš grąžinamos užsakymo sumos.

Kodėl nematau laisvų pristatymo ir atsiėmimo laikų?

Šiuo metu dėl itin didžiulio srauto, pristatymo ir atsiėmimo laikai užsipildo itin greitai. Todėl atsidarę pristatymo pasirinkimus, tikėtina, kad matysite visus juos užimtus. Mūsų resursai, deja, yra riboti ir pasiūlyti paslaugos visiems norintiems neturime galimybės. Darome viską, kad galėtume jums pasiūlyti daugiau laikų. Prašome supratimo ir kantrybės.

Kaip atsiimti prekes, pasirinkus „Atsiėmimas maistomate“?

Jei pasirinkote „Atsiėmimas maistomate“, galėsite atsiimti užsakymą pasirinktame maistomate ir pasirinkto laiko intervale. Atsiimti prekes maistomate galite vienu būdu:

1. Terminalo ekrane įveskite užsakymo PIN kodą, kurį gavote el. laiške ar teksto žinutėje ir laukite kol durelės atsidarys.

Kokia yra pristatymo teritorija?

Pristatymas į namus yra galimas daugelyje Lietuvos miestų, įskaitant visą pajūrį (ne sezono metu teritorija pajūryje gali keistis). Norėdami įsitikinti ar jūsų adresu vykdoma pristatymo paslauga, tiesiog paspauskite „Pristatymas: pasirinkti“ ir pamėginkite suvesti savo adresą. Jei pradėję vesti savo adresą randate jį pasirinkimų juostoje, reiškia pristatymas yra galimas. Jei nerandate savo adreso, susisiekite nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 arba elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com ir mes apsvarstysime galimybes jį įtraukti. Savo pristatymo teritoriją nuolat peržiūrime ir plečiame.

Mano paskyra

Pradžia Pristatymas
0 0,00 €