DUK
Užsakymas
GrįžtiAtsiskaityti už pirkinius galima kreditine arba debetine kortele, taip pat – per automatiškai sukuriamus mokėjimų pavedimus „Swedbank“ arba SEB interneto bankuose („Bank link“).
Minimali užsakymo suma, pasirinkus pristatymą į namus, yra 20,00 Eur. Pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje arba „Drive“ prekių atsiėmimo punkte, minimali užsakymo suma yra 9,99 Eur.
Kol kas tokios galimybės nėra.
Jei užsiregistravote su lojalumo programos paskyra, 1 % nuo pirkinių sumos sugrįš į „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ pinigais. „Mano Rimi“ pinigai nesugrįžta perkant vaistinius preparatus, pradinio maitinimo pieno mišinius, kūdikių arbatą, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, lojalumo akcijos prekes ir trečiųjų šalių teikiamas prekes ar paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymus, draudimo paslaugas, loterijos bilietus, superkamą ar keičiamą tarą, depozitą ir pan.).
Perkant „Rimi“ e-parduotuvėje galima ir kaupti, ir panaudoti „Mano Rimi“ pinigus.
Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, jums reikia prisijungti/registruotis prie paskyros verslui ir suvesti reikiamus įmonės rekvizitus, išsaugoti ir pasirinkti apmokėjimo būdą.
Sąskaitą faktūrą gausite el. paštu, kai užsakymas bus užbaigtas. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.
Kol kas tokios galimybės nėra.
Peržiūrėti visas galimas prekių pristatymo ir atsiėmimo vietas galite čia. Pasirinkus pristatymą į namus, dėl ribotų resursų pristatymus galime vykdyti tik tais adresais, kuriuos galima pasirinkti e. parduotuvėje.
Pakeisti pasirinktą pristatymo datą, laiką, pristatymo/atsiėmimo vietą ar būdą galite per tam tikrą laiką nuo užsakymo pateikimo savo „Rimi“ e-parduotuvės paskyroje, spaudžiant „Pridėti prekes“ arba "Keisti pristatymo būdą" – sistema Jums leis keisti užsakymo detales. Jei sistema užsakymo keisti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti.
Įtraukti papildomų prekių į jau užsakytą prekių krepšelį galite per tam tikrą laiką nuo užsakymo pateikimo savo „Rimi“ e. parduotuvės paskyroje. Jei užsakymą dar galima papildyti, prie užsakymo matysite veikiantį mygtuką „Pridėti prekes“. Jei į užsakymą įtraukiate papildomas prekes, jos bus laikomos užsakytomis tik tada, kai už jas sumokėsite. Užsakymui papildyti skirtas laikas yra ribotas. Jis skaičiuojamas nuo papildymo pradžios, o Jums likęs laikas matysis laikmatyje. Baigę pildyti užsakymą, gausite užsakymo patvirtinimą, kuriame bus išvardytos papildomai į užsakymą įtrauktos prekės.
Išimti prekių iš anksčiau užsakyto prekių krepšelio negalima.
Jei sistema užsakymo keisti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. Tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Norėdami atšaukti padarytą užsakymą, prisijunkite prie savo „Rimi“ e-parduotuvės paskyros ir spauskite pasirinkimą „Atšaukti užsakymą“. Jei sistema užsakymo atšaukti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. Tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Pasirinkus norimą vaisių ir daržovių svorį, Jūsų patogumui bus parodomas apytikslis šių vaisių ar daržovių vienetų skaičius.
Taip, teikiant užsakymą galėsite pateikti papildomos informacijos kurjeriui dėl pristatymo detalių. Pasirinkus pristatymą į namus, dėl ribotų resursų pristatymus galime vykdyti tik tais adresais, kuriuos galima pasirinkti e. parduotuvėje.
Jei užsakymą „Rimi“ e-parduotuvėje pateikėte ir apmokėjote, o patvirtinimo negavote, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.
Jei apmokant užsakymą nepritaikė nuolaidos, kurią matėte „Rimi“ e-parduotuvėje, arba Jūsų įvesto nuolaidų kupono, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.