„Amžius nesvarbu“ kampanija pelnė du tarptautinius apdovanojimus

2019 m. Kovas 15 d.
„Rimi“ kampanija „Amžius nesvarbu“ pelnė du tarptautinius apdovanojimus Baltijos šalių komunikacijos konkurse „Mi:t&links“.
 

2018-ųjų lapkritį „Rimi“ inicijavo kampaniją, kuri išryškino svarbią visuomenės problemą – kas antras Lietuvos gyventojas bandydamas įsidarbinti yra patyręs diskriminaciją dėl amžiaus. Ši kampanija ir jaudinanti jos istorija, kurios herojais tapo vyresni prekybos tinklo darbuotojai, ne tik paskatino pokytį visuomenėje, bet ir tapo įkvėpimu darbdaviams.  

„Amžius nėra ir negali būti svarbu, kai bandoma įsidarbinti – mes visi esame skirtingi ir taip papildome vienas kitą, kartu sukurdami pačią geriausią komandą. Labai džiugu, kad mūsų žinutę „amžius nesvarbu“ palaiko ir Baltijos šalys, kur mūsų kampanija buvo įvertinta dviem apdovanojimais – darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos kategorijose“, – sakė Dovilė Buinickaitė-Struckienė, „Rimi Lietuva“ personalo vadovė.

Rygoje vykusiems apdovanojimams šiemet buvo pateiktas rekordinis skaičius paraiškų – iš viso 185 projektai iš trijų Baltijos šalių, Ukrainos bei Suomijos. Iš gausybės paraiškų ypatingo komisijos įvertinimo sulaukė „Rimi” inicijuota kampanija, kuriai iš komunikacijos profesionalų sudaryta komisija skyrė net dvi pirmąsias vietas.

Siekiant atkreipti visuomenės dėmesį į sunkumus, kuriuos patiria darbo ieškantys brandaus amžiaus žmonės, bei paskatinti kitus darbdavius keisti požiūrį, „Rimi” inicijavo socialinį eksperimentą, kuris išplito socialiniuose tinkluose – per pusantro mėnesio vaizdo įrašas sulaukė apie pusės milijono peržiūrų „YouTube” ir „Facebook”, o kampanijos herojais tapę „Rimi” darbuotojai – 74-erių Antanas, prekybos centre tvarkantis vežimėlius, ar konditerijos skyriuje dirbanti 56 metų Ramunė – tapo atpažįstami ir visuomenėje.

Projekto metu vyresni prekybos tinklo darbuotojai dalinosi asmenine patirtimi, kaip darbdaviai jiems uždarydavo duris vien išgirdę jų amžių, o šios istorijos paskatino diskusijų pliūpsnį socialiniuose tinkluose tarp gyventojų, verslo atstovų, žinomų veikėjų ir žmogaus teisių ekspertų.

Inicijuodama „Amžius nesvarbu“ kampaniją „Rimi“ siekė griauti stereotipus ir kartu pasidalinti savo sėkminga patirtimi įdarbinant brandaus amžiaus žmones. „Jau daug metų „Rimi“ įdarbina įvairaus amžiaus žmones, taip pat ir vyresnius, o šiuo metu net trečdalis mūsų darbuotojų iš daugiau nei trijų tūkstančių yra vyresni nei penkiasdešimties metų“, – pažymi D. Buinickaitė-Struckienė, apibūdinanti vyresnius darbuotojus kaip itin atsakingus, darbščius ir mylimus pirkėjų.

Kampanija „Amžius nesvarbu“ ne tik paskatino teigiamą pokytį visuomenėje, bet ir sustiprino „Rimi“ darbdavio įvaizdį. Kampanijos metu 2018 m. lapkričio-gruodžio mėnesiais „Rimi“ įdarbintų darbuotojų skaičius vyresnių nei 50 metų amžiaus grupėje išaugo net 62 proc., iš kurių vyriausias buvo 84 metų, o laisvų darbo vietų skaičius įmonėje, palyginti su 2017 m., sumažėjo 53 proc.

„Nors mažmeninės prekybos sektorius yra itin konkurencingas, šiemet laisvų darbo vietų skaičius mūsų prekybos tinkle toliau mažėjo ir šiuo metu yra mažiausias istorijoje“, – teigė „Rimi Lietuva“ personalo vadovė.

Inicijavusi kampaniją „Rimi“ skyrė daug dėmesio ir vidinei komunikacijai. Sukurto socialinio eksperimento premjeros įvyko 75 proc. visų tinklo parduotuvių, taip pat surengta dvylika diskusijų darbuotojams įvairovės ir diskriminacijos darbe temomis. Darbuotojų rekomendacijos įsidarbinti „Rimi“ išaugo 18 proc., palyginti su rezultatais prieš kampaniją. Be to, siekiant dalintis kampanijos žinute buvo pagaminta tūkstantis ženkliukų su užrašu „Amžius nesvarbu“, kuriuos darbe segi parduotuvių ir biuro darbuotojai, o darbuotojų paskelbtų įrašų šia tema skaičius socialiniuose tinkluose perkopė tris šimtus.

Šiuo metu „Rimi“ pretenduoja į dar vieną reikšmingą apdovanojimą – „Amžius nesvarbu“ kampanija buvo pasiūlyta visuomenės ir pateko tarp nominantų žmogaus teisių Oskarais vadinamuose Nacionaliniuose lygybės ir įvairovės apdovanojimuose, kuriuos organizuoja Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba. „Amžius nesvarbu“ kampanija yra tarp trijų finalininkų apdovanojimų kategorijoje „Geriausias amžius – mano amžius“, šių ir kitų apdovanojimų laimėtojai bus paskelbti kovo 28 d.


Populiarūs straipsniai