„European Private Label“ apdovanojimuose „Rimi Baltic“ laimėjo dvejose kategorijose
„Rimi“ morkų „Pesto“ laimėjo geriausio produkto titulą supakuoto maisto, kurį galima laikyti kambario temperatūroje, kategorijoje, o „Rimi“ moliūgų sėklų miltai be glitimo laimėjo produktų be laktozės, riešutų ir kiaušinių, kategorijoje.
„Kiekvieno privačios etiketės produkto kūrimas reikalauja glaudaus darbo su gamintojais, jog būtų sukurti puikūs receptai, naudojant aukštos kokybės, sveikatai palankius ingredientus. Ieškodami ypatingų skonių, sukūrėme novatoriškų produktų asortimentą ir didžiuojamės matydami savo bendro darbo sėkmę tarptautiniu mastu. Mūsų klientai taip pat vertina privačios etiketės produktus – apklausose vertina juos net geriau nei didelių prekinių ženklų gaminius. „Rimi“ toliau plės privačios etiketės produktų asortimentą, nes tai – galimybė suderinti puikią kokybę ir prieinamą kainą, siūlant alternatyvą įprastiems kasdieniams gaminiams“, – sako „Rimi Baltic“ privačios etiketės direktorius Andris Aire.
Kasmet „ESM: European Supermarket Magazine“ apdovanoja mažmenininkus ir Europos bakalėjos pramonės tiekėjus už asmeninių prekių ženklų produktų naujovių tobulinimą. „Rimi Baltic“ pelnė du aukščiausius įvertinimus kartu su pirmaujančiais mažmenininkais iš Vokietijos, Italijos, Olandijos, Danijos, Suomijos ir Portugalijos.
Rinkdama laimėtojus vertinimo komisija atsižvelgė į tokius aspektus kaip produkto inovatyvumas, pateikimas ir skonis. „Ambient Grocery“ kategorijoje nugalėjęs kreminės tekstūros „Rimi“ morkų pesto, pagamintas pagal autentišką itališką receptą iš šviežių morkų, saulėgrąžų aliejaus ir „Parmigiano-Reggiano“ sūrio, puikiai dera su makaronais ar ant grotelių kepta vištiena bei salotomis. Tuo tarpu „Free-From Foods“ kategorijoje geriausiu produktu pripažinti moliūgų sėklų miltai be glitimo išsiskiria šviežiai maltų moliūgų sėklų skoniu, spalva ir aromatu bei idealiai tinka plakant glotnučius.
Tarp konkurso finalininkų pateko maisto mažmenininkai iš Prancūzijos, Vokietijos, Ispanijos, Italijos, Portugalijos, Norvegijos, Olandijos, Švedijos, Danijos, Islandijos, Suomijos, Vengrijos, Turkijos, Ukrainos ir Baltijos šalių.
„Keičiantis klientų įpročiams per pastaruosius 12 mėnesių privačios etiketės produktai tapo svarbesni nei bet kada anksčiau, – sako Stephenas Wynne–Jonesas, „ESM: European Supermarket Magazine“ redaktorius. – Stiprūs šių metų nugalėtojai ir finalininkai aiškiai parodo priežastis, kodėl parduotuvių privačios etiketės produktai išsaugo tvirtas pozicijas Europos maisto prekių pramonėje, kartais įveikdami nepriklausomus prekės ženklus.“
Išsamų finalininkų ir nugalėtojų sąrašą galite rasti čia: www.privatelabelawards.com.
„European Private Label“ apdovanojimai buvo įsteigti 2017 m. siekiant pažymėti įtakingiausias ir novatoriškiausias privačios etiketės produktų linijas Europos prekybos centruose ir pagerbti „geriausius iš geriausių“ mažmeninės prekybos tinklus bei tiekėjus.