Nuo vasario mėnesio keičiasi bendrovės „Rimi Lietuva“ valdomų prekybos centrų „Rimi“ („Supermarket“) ir „Rimi Hypermarket“ visoje Lietuvoje darbo laikas. Nuo šiol šio formato prekybos centrai dirbs nuo 8 val. ryto iki 23 val. vakaro. Prieš pasikeitimus „Rimi“ prekybos centruose pirkėjai galėjo apsipirkti iki 24 val. vakaro.
„Nuo šių metų pradžios įvesta naujoji prekybos alkoholiu tvarka lėmė pirkėjų srautų mažėjimą vėlyvu paros metu nuo 23 valandos. Mes visuomet siekiame dirbti efektyviai, todėl, išanalizavę situaciją ir reaguodami į pasikeitusius pirkėjų įpročius, nusprendėme sutrumpinti prekybos centrų darbo valandas. Planuojame ir toliau tirti rinką bei stebėti pirkėjų elgseną, todėl parduotuvių darbo laikas artimiausiu metu dar gali pasikeisti“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
Naujos darbo valandos galios 18-iuose bendrovės „Rimi Lietuva“ valdomuose prekybos centruose visoje šalyje: 7-iuose „Rimi“ („Supermarket“) ir 11-oje „Rimi Hypermarket“.
T. Holmberg atkreipia dėmesį, kad valstybinis sprendimas uždrausti prekiauti alkoholiniais gėrimais po 22 val. gali turėti ir neigiamų pasekmių. „Manome, kad naujoji prekybos alkoholiu tvarka gali pakenkti visai šalies rinkai bei visuomenei. Pastaruoju metu padaugėjo pranešimų, susijusių ne tik su nelegalia alkoholio prekyba, bet ir su gamyba. Be to, trumpesnės darbo valandos daro tiesioginę įtaką prekybos centrų darbuotojų atlyginimams – sumažėjus darbo valandoms, automatiškai mažėja darbo užmokestis“, – teigia T. Holmberg.
„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius taip pat pabrėžė, kad dėl tokio sprendimo greičiausiai ne tik nesumažės alkoholio vartojimas, bet ir į valstybės biudžetą bus surenkama mažiau mokesčių. „Mano nuomone, pirmiausia, reikėtų pradėti kalbėti apie alkoholio vartojimo kultūrą šalyje ir vykdyti aktyvią edukaciją. Kita vertus, sprendimai jau priimti ir visi privalo prie jų prisitaikyti, o kokią naudą ar žalą jie atneš, pamatysime artimiausiu metu“, – įsitikinęs T. Holmberg.
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.