Spalio 6 d. Klaipėdoje, Liepojos g. 12, „Rimi Lietuva“ atidaro atnaujintą prekybos centrą „Rimi“. 600 kv.m. ploto parduotuvė pertvarkyta pagal patobulintą „Rimi“ koncepciją – sukurtas šiuolaikiškas interjeras, pagerintas prekių asortimentas ir pirkėjų aptarnavimas. Prekybos centras lankytojus pasitiks ne tik su nauju „Rimi“ ženklu, bet ir su mažesnėmis kainomis, įvairiais akcijiniais pasiūlymais. „Rimi“ asortimentas sieks 15 tūkst. pavadinimų. Čia bus galima įsigyti maisto produktų, šviežių duonos kepinių, buitinių prekių, drabužių ir avalynės, kosmetikos ir higienos reikmenų. Klaipėdiečiai galės įvertinti jaukesnę prekybos centro aplinką. Skirtingos interjero spalvos padės jiems lengviau ir greičiau rasti norimą prekę. Naujoji „Rimi“ („supermarket“) koncepcija yra sukurta prancūzų dizaino kompanijos „Market Value“. Ta pati bendrovė prieš dvejus metus sukūrė naują koncepciją prekybos centrams „Rimi Hypermarket“. Klaipėdoje „Rimi“ tinklui priklauso 4 („supermarket“) prekybos centrai. Šiuo metu „Rimi Lietuva“ valdo 21 „Rimi“ („supermarket“) parduotuvę, 7 mažų kainų parduotuves „Supernetto“ ir 4 „Rimi Hypermarket“ prekybos centrus. Gruodį naujame prekybos ir pramogų centre duris atvers pirmasis Klaipėdoje „Rimi Hypermarket“ prekybos centras.
Daugiau informacijos: Raminta Stanaitytė-Česnulienė Atstovė ryšiams su visuomene „Rimi Lietuva“ Tel. +370 5 246 1053 Mob. +370 614 21 212