Lietuvoje sparčiai populiarėja mažų kainų parduotuvės

2009 m. Vasaris 12 d.
Kryptingos praėjusių metų investicijos į mažų kainų parduotuvių rekonstrukciją bei naują kainodarą lėmė, kad „Supernetto“ parduotuvių tinklas tapo itin populiarus tarp šalies gyventojų. Bendrovė „Rimi Lietuva“ ir toliau sparčiai plečia „Supernetto“ tinklą ir Panevėžyje, Smėlynės g. 74/78, atidaro jau 25-ąjį šio formato prekybos centrą Lietuvoje. Tai trečioji „Supernetto“ parduotuvė Panevėžyje.
 
„Šiuo metu dėl ekonominio sunkmečio vis daugiau žmonių, rinkdamiesi kasdienio vartojimo prekes, atidžiau skaičiuoja išlaidas ir didesnį dėmesį kreipia ne į prekės ženklo populiarumą, o į mažesnę kainą. Todėl, kaip ir praėjusiais metais, stengsimės, kad „Supernetto“ parduotuvės ne tik būtų maloni vieta apsipirkti, bet ir kad pirkėjai jose kiekvieną dieną rastų aukštos kokybės prekių mažiausiomis rinkoje kainomis. Mūsų pasirinkta strategija pasiteisino ir tai įrodo beveik kasdien sparčiai augantys „Supernetto“ pirkėjų srautai“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Naujasis „Supernetto“ buvo projektuojamas pagal naują koncepciją, todėl pirkėjus pasitiko ne tik naujomis spalvomis, prekių išdėstymu, bet ir dar mažesnėmis kainomis bei išplėstu asortimentu. Šiame „Supernetto“ pirkėjai galės pasirinkti net iš 2000 skirtingų prekių rūšių. Parduotuvė užima beveik 600 kvadratinių metrų prekybos plotą.
 
„Mūsų šių metų tikslas – pasiekti, kad Panevėžyje „Supernetto“ parduotuvės taptų ekonomiško miestiečių apsipirkimo centrais. Pirmasis žingsnis – naujo „Supernetto“ atidarymas, kitas – jau veikiančių dviejų parduotuvių rekonstrukcija, kad jos taptų dar patrauklesnės ir patogesnės pirkėjui“, – teigia T. Holmberg. Per 2008-uosius buvo rekonstruota net dešimt „Supernetto“ parduotuvių, o per šiuos metus planuojama rekonstruoti likusias dvylika. 
 
„Supernetto“ – tai nedidelės, tačiau talpios, modernaus dizaino, kruopščiai atrinktų kasdieninių prekių, ypač žemų kainų parduotuvės. Dauguma prekių šio tinklo parduotuvėms užsakomos tiesiai iš gamintojų, todėl pirkėjams siūlomi geros kokybės produktai už ypač mažą kainą.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai