Mažmeninės prekybos tinklas skatina Vilniaus vaikus keisti valgymo įpročius

2007 m. Lapkritis 19 d.
Vilniaus miesto mokinių mitybos tyrimas parodė, kad sostinės vaikai per dieną gauna vos ketvirtadalį jiems natūraliai reikalingos vaisių ir daržovių normos. Todėl šių metų lapkričio 19 d., pirmadienį, startuoja akcija „Vaivorykštė mano lėkštėje“, skirta skatinti sveiką Lietuvos vaikų mitybą bei sąmoningumą, renkantis maisto produktus. Akciją organizuoja Vilniaus visuomenės sveikatos centras kartu su viešąja įstaiga Vartotojų švietimo centras, o šią socialinę iniciatyvą remia prekybos tinklas „Rimi Lietuva“. 
 
„Socialiniai projektai, orientuoti į jauniausią, o kartu ir labiausiai pažeidžiamą visuomenės dalį, yra vienas iš mūsų bendrovės skatinamo atsakingo Lietuvos verslo prioritetų. Kiekvieną dieną mūsų prekybos centruose patys vaikai arba jų tėvai perka daug maisto produktų, tačiau mes prisidedame prie akcijos, kuri kviečia ne tik pirkti, bet ir teisingai pasirinkti maistą ir jį derinti“, – sako „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
„Rimi Lietuva“ akcijai „Vaivorykštė mano lėkštėje“ skirtos lėšos bus panaudotos tarpmokyklinio konkurso, skirto mokinių žinių apie vaisių ir daržovių naudą, priziniam fondui, taip pat informaciniam leidiniui apie sveiką mitybą bei mažųjų vartotojų teises ir akcijos kalendoriui. Bendrovės dovanotais stalo žaidimais bus apdovanoti mokinių piešinių ir rašinių konkurso „Kodėl aš valgau daržoves“ nugalėtojai, o iš įvairių daržovių ir vaisių iš „Rimi Lietuva“ per technologijų pamokas vaikai mokyklose gamins sveikus patiekalus. Akcijoje dalyvauja 15 Vilniaus vidurinių mokyklų ir gimnazijų.
 
„Mokiniai Lietuvoje vis dar vartoja nepakankamai daržovių ir vaisių, o tai gali sukelti rimtas sveikatos problemas. Savo akcija siekiame, kad vaikai sužinotų kuo daugiau apie sveiką mitybą bei išmoktų patys pasirinkti, todėl mums labai svarbi ir Lietuvos verslo, kuris tampa socialiai aktyvus, parama“, – teigė Inga Zubrickaitė, įstaigos Vartotojų švietimo centras informacinių projektų vadovė. 
 
 „Rimi Lietuva“ skatina bei remia visuomeninius projektus, labdaros organizacijas, kasmet prisijungia prie „Maisto banko“ akcijos. Bendrovė aktyviai bendradarbiauja su Lietuvos vaikų teisių gynimo organizacija „Gelbėkit vaikus“, remia daugiavaikes šeimas bei dalyvauja akcijoje „Gegužės mėnuo – be smurto prieš vaikus“.
 
„Rimi Lietuva“ be kitų socialinių projektų aktyviai remia akciją „Baltoji banga“, kurios tikslas – skatinti skaidrų verslą. Taip pat vykdo bendrą gamtos apsaugos projektą su elektronikos ir automobilių atliekų perdirbėja „EMP Recycling“. Bendrovė „Rimi Lietuva“ šį mėnesį gavo Ūkio ministerijos įsteigtą apdovanojimą „Už nuopelnus verslui“.
 
„Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 55 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 9 „Rimi“ „Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai