Naująja „Rimi Lietuva“ e. komercijos vadove tapo Margarita Petraševičienė

2022 m. Vasaris 22 d.
„Rimi Lietuva“ elektroninės komercijos vadovės pareigas nuo vasario 7 dienos pradėjo eiti vidinį atrankos konkursą laimėjusi Margarita Petraševičienė.

Ji pakeitė Vaidą Lukoševičių, nuo šių metų pradžios tapusį įmonės generaliniu direktoriumi. Naujoji e. komercijos vadovė bus atsakinga už intensyvią šios verslo srities plėtrą ir glaudžiai dirbs su operacijų skyriumi, kuruojančiu fizines parduotuves.

„Jau dvylika metų esu „Rimi“ organizacijos dalimi ir kasdien savo darbais prisidedu prie įmonės sėkmės bei augimo. Labai vertinu tai, kad „Rimi“ galiu augti kaip profesionalė. Kadangi anksčiau ėjau kategorijos vadovės pareigas, man puikiai pažįstama tiek elektroninės komercijos, tiek operacijų sritys. Esu įsitikinusi, kad e. parduotuvė „Rimi.lt“ turi daug potencialo augti ir toliau, atitikti besikeičiančius vartotojų lūkesčius, tapti dar patogesnė ir prieinamesnė. Ieškosime galimybių stiprinti sinergiją tarp mūsų fizinių parduotuvių ir elektroninės prekybos, taip pat toliau diegsime efektyvesnius „Agile“ bei „Lean“ darbo metodus“, – sako naujas pareigas pradėjusi eiti M. Petraševičienė.

„Margaritą vertiname kaip itin lojalią ir patikimą darbuotoją. Pradžioje ji dirbo su prekybos centrų operacijomis, vėliau užėmė komercijos kategorijos grupės vadovės pareigas, o dabar žengia naują karjeros žingsnį ir perima e. komercijos skyriaus vairą. Margarita pasižymi dideliu iniciatyvumu, rūpesčiu žmonėmis ir komanda, neblėstančiu optimizmu, tad ji tikra „Rimi“ ambasadorė. Tikime, kad visas šias savybes bei ryžtą ji išnaudos svarbiems el. komercijos tikslams pasiekti“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius V. Lukoševičius.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 79 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“, bendrovėje dirba daugiau nei 3 300 darbuotojų. „Rimi“ šiemet tęsia savo plėtros planą, kuriame numatyta iki 2023 m. parduotuvių skaičių padidinti iki 100. Taip pat toliau teikti prioritetą sveikatos, darbdavio įvaizdžio, tvarumo, šviežumo temoms, plataus asortimento puoselėjimui, lokalumui bei lietuviškiems produktams: asortimente turėti 12 tūkst. skirtingų prekių iš 6 tūkst. Lietuvos gamintojų, suteikti daugiau galimybių šias prekes įsigyti e. parduotuvėje.


Populiarūs straipsniai