Pokyčiai lietuvių racione: vištieną ir kiaulieną keičia antiena ir kalakutiena

2015 m. Birželis 22 d.
Šviežios mėsos populiarumas Lietuvoje auga, o jos vartojimo tendencijos šalyje keičiasi – rinkdamiesi mėsą kepimui, šalies gyventojai vis dažniau ieško įvairovės ir didesnį dėmesį skiria kokybei. Tokias tendencijas pastebi mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“. 
 
RIMI per pirmuosius penkis 2015 m. mėnesius šviežios mėsos pardavė beveik penktadaliu (18 proc.) daugiau negu per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Ypač išaugo marinuotos mėsos pardavimai: jos per 2015 m. sausį-gegužę parduota net 70 proc. daugiau negu pernai.
 
„Lietuvoje jaučiamas šviežios, kokybiškos mėsos vartojimo bumas. Pastebime, kad pirkėjai tampa labiau išprusę, domisi mėsos kilme. Be to, jie labiau rūpinasi savo sveikata ir rinkdamiesi mėsą atsižvelgia į jos maistines savybes“, – teigia Giedrė Bielskytė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė.
 
Pasak G. Bielskytės, taip pat auga ir mėsą ant grotelių kepti pamėgusių lietuvių skaičius. Ji pažymi, kad nors šių metų gegužės oras išvykoms į gamtą dažnai nebuvo palankus, lietuvių tai negąsdino: vien per gegužės mėnesį, lyginant su 2014 m., marinuotos mėsos pardavimai pakilo beveik dvigubai.
 
Marinuotos kiaulienos ir vištienos pardavimai augo palyginti nežymiai: marinuotos kiaulienos šiemet „Rimi Lietuva“ parduota 17 proc., o marinuotos vištienos – 13 proc. daugiau negu pernai. Tačiau G. Bielskytė atkreipia dėmesį, kad ryškus skirtumas pastebimas marinuotos paukštienos, tokios kaip antiena ir kalakutiena, kategorijoje. Šios kategorijos marinuotos mėsos pardavimai išaugo 277 proc., arba daugiau nei tris kartus.
 
Daug noriau negu pernai šiemet Lietuvos gyventojai vartojo ne tik marinuotą paukštieną. Atvėsintos antienos ir kalakutienos „Rimi Lietuva“ tinklo parduotuvės per penkis mėnesius šiemet pardavė trečdaliu (34 proc.) daugiau nei pernai. 8 proc. augo ir „egzotiškos“ paukštienos – kukurūzinių viščiukų ir perlinių vištų mėsos – pardavimai.
 
„Mūsų pirkėjai vis labiau nori išbandyti išskirtinius, naujus produktus. Todėl šiemet formuodami marinuotos mėsos asortimentą pasiūlėme naujų mėsos, ypač paukštienos, rūšių. Sprendimas pasiteisino – papildytas asortimentas susilaukė didžiulio populiarumo“, – sako „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė.
 
Dar vienas šiemet RIMI išpopuliarėjęs mėsos produktas – brandinta jautiena. Jos savo parduotuvėse per penkis metų mėnesius „Rimi Lietuva“ pardavė dešimtadaliu, o vien per gegužę – net 38 proc. daugiau nei pernai atitinkamais laikotarpiais.
 
„Brandinta mėsa tinka tiek tradiciniam gaminimui namuose, tiek kepsniams ant grotelių. Šios mėsos populiarėjimas taip pat rodo, kad lietuviai vis labiau domisi aukštos kokybės mėsa ir jos gamyba namuose. Šiandieninė pasiūla savo virtuvėje leidžia pasigaminti tokius pat skanius patiekalus kaip restoranuose ir vis daugiau pirkėjų tai supranta“, – pažymi G. Bielskytė.
 

Populiarūs straipsniai