Prekių pristatymo abonementas išaugino „Rimi.lt“ pirkėjų skaičių

2020 m. Rugsėjis 01 d.
Per pastarąjį mėnesį mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ to paties pavadinimo elektroninės parduotuvės naujų pirkėjų skaičius išaugo apie 20 proc.

Šiam pokyčiui didžiausios įtakos turėjo liepos pabaigoje pirkėjams pasiūlyta nauja paslauga – prekių pristatymo abonementas, kurį įsigijusiems pirkėjams 30 dienų „Rimi.lt“ prekes pristato nemokamai. Iš viso abonementą įsigijo kas penktas e. parduotuvės pirkėjas. Pirmoji Lietuvoje įvedusi prekių pristatymo abonementą, artimiausiu metu „Rimi.lt“ plės šią paslaugą – pristatys daugiau abonemento versijų.

Su abonementu vidutiniškai pirko 3 kartus

„Kurdami ir pasiūlydami prekių pristatymo abonementą, norėjome paskatinti pirkėjus išbandyti e. parduotuvę bei suteikti galimybę įsitikinti jos, kaip dar vieno būdo apsipirkti, privalumais. Negalvodami apie pristatymo sąlygas, abonementą turintys pirkėjai e. parduotuvėje apsiperka taip, kaip tai darytų tradiciniame prekybos centre: lankosi dažnai, perka tai, kas būtina kasdien rūpinantis savo ir artimiausių meniu, buitimi“, – sako „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius. Pasak jo, 70 proc. tarp abonementą įsigijusiųjų – moterys, beveik 40 proc. abonemento savininkų turi vaikų.

„Įsigijusieji prekių pristatymo abonementą vidutiniškai „Rimi.lt“ apsipirko 3 kartus per mėnesį. Tai reiškia, kad pilnai galėjo išpildyti savo poreikius, net ir nesilankant fizinėse maisto prekių parduotuvėse. Be abejo, dalis pirkėjų šį apsipirkimo būdą pasirinko ir dėl saugumo, kuris, deja, bet išlieka labai aktualus, šalyje toliau fiksuojant susirgimus karonavirusu. Pirkdami internetu, jie išvengia tiesioginių kontaktų ir dėl to, kad netenka lankytis daug žmonių sutraukiančiose vietose, ir dėl atsiskaitymo per e. bankininkystę ar mokėjimo kortele internetu tuo metu, kai pateikiamas užsakymas“, – sako Vaidas Lukoševičius. Prekes pristatęs „Rimi.lt“ kurjeris neprašo pasirašyti jokių dokumentų, o užsakymo metu pateikus komentarą, kurjeris prekes palieka prie pirkėjo durų ar kitoje patogioje vietoje.

Abonementą išbandė pirkėjai didžiuosiuose miestuose

Prekių pristatymo abonementą per pirmąjį mėnesį išbandė Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių, t.y. visų miestų, kur šiuo metu veikia e. parduotuvė „Rimi.lt“, gyventojai. Tiek turintys abonementą, tiek visi „Rimi.lt“ pirkėjai šiuose miestuose įsigytas prekes gali atsiimti dviem būdais. Vienas jų – prekių pristatymas nurodytu adresu.  Vasaros viduryje „Rimi.lt“ išplėtė prekių pristatymo į namus paslaugą ir šiuo metu ją teikia Vilniaus mieste ir jo šiaurinėse teritorijose – Avižieniuose, Klevinėje, Bendorėliuose, Riešėje, Didžiuosiuose Gulbinuose, Kaune ir jo pietinėse dalyse – Aleksote, Rokuose ir šalia esančiose teritorijose, Klaipėdoje, jos šiaurinėje dalyje ir dalyje uostamiesčio rajono: Luizėje, Klipščiuose, Tauralaukyje, Melragėje, Giruliuose ir Karklėje, taip pat – Palangoje.

Perkantys „Rimi.lt“ taip pat gali patys atsiimti prekes patogiu laiku tam skirtuose punktuose, kurie veikia  Vilniuje, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, „Rimi“ prekybos centre Kedrų gatvėje bei prekybos slėnyje „Nordika“, Kaune – prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ bei pirkinių centre „Savas“, Klaipėdoje – prekybos centruose „Taikos 64“ ir „Molas“, Šiauliuose – prekybos centre „Saulės miestas“ ir Šiaulių Dainų rajone esančiame prekybos centre „Rimi“. Vilniuje e. parduotuvės pirkėjai taip pat gali įsigytas prekes atsiimti neišlipant iš automobilio „Rimi Drive“ atsiėmimo punkte, veikiančiame šalia Šiaurės miestelio „Rimi“.


Populiarūs straipsniai