2005 m. „Rimi Baltic“ grupės pardavimas siekė 806,74 mln. eurų be PVM. Palyginti su 2004 m., jis išaugo 18,4 proc. „Didžiuojuosi „Rimi Baltic“ pasiekimais 2005-aisiais. Bendroji įmonė „Rimi Baltic“, įkurta metų pradžioje susijungus bendrovėms „ICA Baltic AB“ ir „Kesko Food“, ženkliai padidino pardavimą. Mūsų pasiekimai liudija, kad einame teisinga kryptimi siekdami savo strateginio tikslo – tapti lyderiais Baltijos šalyse ir per trejus metus užimti 25 proc. rinkos“, – sakė „Rimi Baltic“ generalinis direktorius Antonio Soaresas.
2005 m. „Rimi Baltic“ grupės pardavimas kiekvienoje šalyje, eurais be PVM:
|
M ln. eurų |
Kitimas proc. |
„Rimi Estija“ |
322,52 |
15,1% |
„Rimi Latvija“ |
346,07 |
27,6% |
„Rimi Lietuva“ |
138,15 |
6,4% |
Iš viso „Rimi Baltic“ grupė |
806,74 |
18,4% |
2005 m. gruodžio pardavimas kiekvienoje šalyje, eurais be PVM:
|
M ln. eurų |
Kitimas proc. |
„Rimi Estija“ |
33,00 |
9,0% |
„Rimi Latvija“ |
39,45 |
18,4% |
„Rimi Lietuva“ |
18,86 |
30,5% |
Iš viso „Rimi Baltic“ grupė |
91,31 |
17,0% |
„Rimi Baltic“ valdo 178 parduotuves Baltijos šalyse: 78 Latvijoje, 61 Estijoje ir 38 Lietuvoje. Iš jų 58 yra prekybos centrai „Rimi Supermarket“, 24 „Rimi Hypermarket“ ir 96 mažų kainų parduotuvės (Latvijoje ir Lietuvoje – „Supernetto“, Estijoje – „Saatumarket“). Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje „Rimi Baltic“ sukūrė 9 300 darbo vietų. 2006 metais „Rimi Baltic“ toliau plės mažmeninės prekybos tinklą ir atidarys daugiau kaip 40 parduotuvių Baltijos šalyse. Bus plečiama ir logistikos struktūra – Lietuvoje numatyta įkurti naują skirstymo centrą. Iš viso 2006 m. bus investuota daugiau kaip 80 mln. eurų.