„Rimi Baltic“ produktas pelnė tarptautinį pripažinimą: Europos privačių ženklų apdovanojimuose triumfavo su išskirtinio dizaino gėrimu
Kasmetiniuose Europos privačių prekių ženklų apdovanojimuose tarptautinio dėmesio bei pripažinimo sulaukė „Rimi Baltic“ produktas. Tarp mažmenininkų ir Europos bakalėjos pramonės tiekėjų varžęsis tinklas aukščiausius balus šiemet pelnė gėrimų kategorijoje – abejingų nepaliko estiško džino dizainas. Rinkdama laimėtojus vertinimo komisija atsižvelgė į tokius aspektus kaip produkto inovatyvumas, pateikimas, skonis bei kaina.
Geriausiu gaminiu gėrimų kategorijoje „ESM: European Supermarket Magazine“ organizuojamuose apdovanojimuose buvo pripažintas „Bartender’s Club Premium“ džinas, sukurtas norint pabrėžti Šiaurės gamtos galią. Gėrimas pasižymi intensyviais gėlių ir citrusinių vaisių aromatais su šlakeliu krapų bei kmynų. Jame naudojamos iš augalų išgautos medžiagos, o ant pakuotės matomi augalų motyvai gėrimui suteikia aukščiausios kokybės poziciją. Apdovanojimų teisėjai įvertino išskirtinį šio produkto pakuotės dizainą ir skyrė jam aukščiausius balus gėrimų kategorijoje. Kiti finalininkai šioje kategorijoje buvo „Aldi Netherlands“, „Aldi France“ ir SPAR.
Kasmet konkursas apdovanoja dalyvius už asmeninių prekių ženklų produktų naujovių tobulinimą. Tiesa, „Rimi“ tai ne pirmas laimėjimas Europos privačių prekių ženklų konkurse. Pernai „Selection by Rimi“ kreminės tekstūros morkų pesto laimėjo geriausio produkto titulą supakuoto maisto kategorijoje, o „Rimi“ moliūgų sėklų miltai be glitimo nugalėjo „Free-From Foods“ profuktų kategorijoje.
Išsamų finalininkų ir nugalėtojų sąrašą galite rasti čia: www.privatelabelawards.com.
„European Private Label“ apdovanojimai buvo įsteigti 2017 m. siekiant pažymėti įtakingiausias ir novatoriškiausias privačios etiketės produktų linijas Europos prekybos centruose ir pagerbti „geriausius iš geriausių“ mažmeninės prekybos tinklus bei tiekėjus.