Nuo kovo 10 dienos, „Rimi Baltic“, bendroji „Kesko Food“ ir „ICA Baltic“ įmonė Baltijos šalyse, keičia jai priklausančių dešimties parduotuvių „Citymarket“ prekės ženklą į „Rimi Hypermarket”. Nuo šiol „Rimi Baltic“ priklausys dvidešimt „Rimi Hypermarket“ ir vienas „Citymarket“ prekybos centras . „Rimi Hypermarket“ prekės ženklas, kuris siejamas su kokybe, pasitikėjimu ir geromis kainomis, gerai žinomas Latvijoje bei Lietuvoje. Kartu su tas pačias vertybes puoselėjančiu „Citymarket“ ženklu jis susijungs į bendrą pavadinimą. Estijoje naujasis prekės ženklas kuriamas, remiantis geru „Citymarket“ vardu. Jis išlaikys pirkėjams duotą pažadą – visada užtikrinti geriausią kainą. Ši prekės ženklo keitimo kampanija skirta tęsti sėkmingą ir ilgalaikę bendrą veiklą, kuria bus siekiama kuo geriau tenkinti pirkėjų poreikius“, – teigia „Rimi Baltic“ generalinis direktorius Antonio Soaresas. Nuo šiol visi “hypermarket” prekybos centrai bus pertvarkyti pagal bendrą, „Rimi Hypermarket“ koncepciją, kuri bus nuosekliai papildoma „Citymarket“ koncepcijos ypatybėmis. Šiuolaikišką išskirtinį „Rimi Hypermarket“ dizainą Baltijos šalims sukūrė pirmaujanti Prancūzijos dizaino bendrovė „Market Value“. Prekybos centruose „Rimi Hypermarket“ prekiaujama iki 20 tūkst. pavadinimų maisto produktų ir iki 40 tūkst. pavadinimų pramoninių prekių, iš kurių 65 proc. pagamina vietos gamintojai. “Hypermarket” prekybos centrai užima iki 8 400 kv. m prekybos ploto. Nuo kovo 10 dienos Latvijoje veikia 10 „Rimi Hypermarket“, vienas prekybos centras „Citymarket“, 35 prekybos centrai „Rimi Supermarket“ ir 27 žemų kainų parduotuvės „Supernetto“. Trijose Baltijos šalyse „Rimi Baltic“ šiuo metu valdo 164 parduotuves: 21 „hypermarket“ prekybos centrą, 68 „supermarket“ ir 75 žemų kainų parduotuves, kuriose dirba per 8 tūkst. žmonių. „Rimi Baltic“ turi tris platinimo centrus, užtikrinančius sklandų prekių pristatymą į mažmeninės prekybos vietas.