Rugpjūčio mėn. trijose Baltijos šalyse sėkmingai užbaigta 55 prekybos centrų „Rimi“ („supermarket“) pertvarka. Lietuvoje atnaujinta 19 parduotuvių, Latvijoje – 30, Estijoje – 6. Pertvarkyti prekybos centrai turi naują vienodą ženklą, interjerą ir išorę. „Nuolatos stebime mažmeninės prekybos rinkos naujoves ir siekiame pirmieji jas pasiūlyti savo pirkėjams. Norime, kad mūsų pirkėjai ne tik pas mus pirktų, bet ir mus mėgtų. Džiaugiamės galėdami jiems pristatyti naują, spalvingesnį „Rimi“ veidą,“ – sako „Rimi Lietuvos“ generalinė direktorė Inga Skisaker. Atnaujintas „Rimi“ ženklas bus naudojamas visose trijose Baltijos šalyse. Kasdien švieži produktai, spalvingas ir atviras parduotuvės dizainas, ypatinga kainų komunikacija ir aukšta klientų aptarnavimo kokybė – tai yra naujosios „Rimi“ koncepcijos pagrindas. Dabar prekybos centrai „Rimi“ („supermarket“) turi naują, dinamišką logotipą, išreiškiantį progresą, ir naują šūkį – „Mano parduotuvė“ („Mano mylima parduotuvė“). Atnaujintų prekybos centrų koncepciją kūrė prestižinės prancūzų dizaino kompanijos „Market Value“ meistras Alainas de Mareilhacas. Ta pati bendrovė prieš dvejus metus sukūrė naują koncepciją prekybos centrams „Rimi Hypermarket“. Šiuo metu „Rimi Baltic“ valdo 167 parduotuves trijose Baltijos šalyse: 65 „Rimi“ („supermarket“), 20 „Rimi Hypermarket“ ir 82 mažų kainų parduotuves „Supernetto“ (Estijoje „Säästumarket“). Jose sukurta 8 300 darbo vietų.
Daugiau informacijos: Raminta Stanaitytė - Česnulienė Atstovė ryšiams su visuomene „Rimi Lietuva“ Tel. +370 52461053 Mob. +370 61421212