„Rimi Lietuva“ dar labiau sustiprino savo pozicijas sostinėje

2008 m. Lapkritis 06 d.
Naujame sostinės laisvalaikio ir prekybos centre „Panorama“ duris atvers „Rimi Lietuva“ valdomas prekybos centras „Rimi Hypermarket“. Naujasis prekybos centras užima daugiau nei 6 tūkst. kvadratinių metrų plotą, jame dirba 220 žmonių. Tai jau vienuoliktas tinklui „Rimi Lietuva“ priklausantis tokio formato prekybos centras Lietuvoje ir ketvirtas sostinėje.
 
„Įsikūręs aktyvioje ir strategiškai patogioje vietoje bei apsuptas beveik dviejų šimtų parduotuvių, restoranų bei kavinių, „Rimi Hypermarket“ taps nauju sostinės traukos centru. Šis prekybos centras atititks visus skirtingų pirkėjų poreikius, todėl jame bus ypač patogu apsipirkti ne tik artimiausių rajonų – Žvėryno, Šnipiškių, Karoliniškių – gyventojams, bet ir žmonėms, dirbantiems verslo ir administracijos kvartalu vadinamame Konstitucijos prospekte“, – sakė „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Naujajame „Rimi Hypermarket“ išlaikytas optimalus kainos ir kokybės santykis, tačiau iš kitų šio formato prekybos centrų šis išsiskiria nauju maisto produktų ir prekių asortimentu bei jame siūlomu didžiausiu gurmaniškų produktų pasirinkimu. Išskirtinio skonio sūrio, mėsos produktų, vynų, paruoštų užkandžių pasirinkimas turėtų patenkinti net išrankiausius pirkėjus. Be to, prekybos centre esančiame sulčių bare pirkėjai gali įsigyti šviežių ir jau nuplautų bei supjaustytų vaisių, kurie bus iš karto paruošti vartojimui.
 
Šiame prekybos centre bus pasiūlyta nauja paslauga – pirkėjai galės rinktis bei iš anksto užsisakyti įvairiausių jūros gėrybių ir šviežios žuvies produktų. „Lietuva yra jūrinė valstybė, tačiau mažmeninės prekybos rinkoje siūlomas gana skurdus šviežių jūros produktų pasirinkimas. Todėl naujojo prekybos centro lankytojams nusprendėme ne tik pasiūlyti didžiausią šalyje žuvies skyriaus asortimentą, bet ir suteikėme galimybę užsisakius gauti pageidaujamas egzotiškas jūros gėrybes“, – teigia T. Holmberg.
 
Naujasis „Rimi Hypermarket“ savo pirkėjus pasitiks naujomis spalvomis. Projektuojant šį prekybos centrą daug dėmesio buvo skirta jaukios atmosferos ir patogios apsipirkimo erdvės sukūrimui. Prekių lentynos, šaldytuvai bei kita įranga savo spalvomis dera prie tam tikrų produktų grupių, todėl naujasis „Rimi Hypermarket“ interjeras išsiskiria netikėtais dizaino ir spalvinės darnos sprendimais.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 60 prekybos centrų visoje Lietuvoje: 26 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 23 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai