Vienas sparčiausiai augančių mažmeninės prekybos tinklų „Rimi Lietuva“, reaguodamas į pastarųjų dienų įvykius, nuo sausio vidurio griežtina kokybės reikalavimus tiekėjams, kurių produktai keliauja į „Rimi“ prekybos centrus.
„Produktams, kurių mūsų prekybos centruose gali įsigyti pirkėjai, keliame didelius kokybės reikalavimus, tačiau, kaip parodė praktika, vien mūsų pastangų gali neužtekti. Daugelis produktų, ypač atkeliaujančių iš užsienio šalių, mūsų parduotuves pasiekia ne tiesiogiai, bet per tarpininkus – tiekėjus. Todėl nuo šiol, siekdami savo klientams užtikrinti dar geresnę produktų kokybę, stiprinsime tiekėjų ir jų tiekiamos produkcijos kontrolę“, – sakė „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
Tokių veiksmų bendrovė „Rimi Lietuva“ buvo priversta imtis po vieno vartotojo skundo dėl tariamo produktų kokybės pažeidimo, kurio negalima nustatyti, neatidarius produkto pakuotės. Šis atvejis buvo ištirtas atitinkamų atsakingų institucijų, kurios nustatė, kad jokių pažeidimų ir nukrypimų nuo kokybės normų „Rimi“ prekybos centre nebuvo.
„Produktų kokybei prekybos centruose įtaką daro daug faktorių, todėl nežadame sustoti ir ateityje tik tobulinsime ir griežtinsime kokybės standartus“, – sakė „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
„Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 51 parduotuvių visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 9 „Rimi Hypermarket“ ir 20 mažų kainų parduotuvių „Supernetto“.