„Rimi Lietuva“ kviečia įmones dirbti skaidriai

2007 m. Gruodis 27 d.
Sparčiai augantis mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ kviečia visas įmones prisijungti prie skaidraus verslo Lietuvoje, sukurti tinkamas sąlygas savo darbuotojams bei atsisakyti ydingos praktikos dalį atlyginimo mokėti „vokeliuose“. Propaguodama etišką ir skaidrią veiklą, bendrovė „Rimi Lietuva“ šiais metais prisijungė prie dviejų projektų: Prekybos tinklų geros valios verslo praktikos kodekso (Code of Sound Comercial Practices) ir socialinio projekto „Baltoji banga“.
 
„Socialinė atsakomybė – vienas svarbiausių kiekvienos įmonės veiklos principų ir būtina sąlyga sėkmingam verslui. Atvira ir skaidri įmonės veikla ne tik skatina darbuotojų lojalumą, bet ir didina tarptautinį partnerių pasitikėjimą, padeda pritraukti stambius investuotojus bei klientus“, - įsitikinęs „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Anot Paulo Peereboom, visos įmonės turėtų išlaikyti aukštus elgesio ir veiklos standartus, nes tik atsakingas verslas yra pažangus. „Rimi Lietuva” generalinis direktorius tikisi, kad dauguma šalies įmonių pritars šiam požiūriui ir kviečia jas kitąmet prisijungti prie socialinio projekto „Baltoji banga“.
 
„Vis daugiau įmonių suvokia socialinės atsakomybės naudą ir pradeda ją deklaruoti savo veikloje, tačiau nemažai įmonių šią atsakomybę vis dar suvokia neteisingai. Dažniausiai socialinė atsakomybė tapatinama su vienkartine parama, filantropija, ir tik didinant socialinės atsakomybės žinomumą vis daugiau verslo atstovų supras tikrąją šios koncepcijos esmę, kuri reiškia partnerystės projektus, turtinančius visuomenę“, - sako projekto „Baltoji banga“ iniciatyvinės grupės narė ir „Investors Forum“ vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė.
 
Kol kas įmonių socialinės atsakomybės lyderės Lietuvoje yra daugiašalės arba užsienio kompanijų dukterinės įmonės. Atliktas Įmonių socialinės atsakomybės padėties Lietuvoje bazinis tyrimas parodė, jog šiuo metu socialinės atsakomybės sertifikatų Lietuvoje išduota 267 (2007 m. balandžio mėn. duomenys).
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 56 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 10 „Rimi Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai