„Rimi Lietuva” pradeda diegti pirkėjų lojalumo programą „Mano RIMI”

2010 m. Rugsėjis 15 d.
Praėjusią savaitę mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva” pradėjo vykdyti pirkėjų lojalumo programą, kurios metu visi pirkėjai, užpildę anketas, gali gauti naująją „Mano RIMI” lojalumo kortelę. Iki naujųjų metų ši kortelė RIMI prekybos centruose visoje Lietuvoje pirkėjams bus dalinama nemokamai.
 
„Rimi Lietuva” marketingo ir viešųjų ryšių vadovo Roberto Liudvinavičiaus teigimu, pirkėjų poreikis turėti RIMI lojalumo kortelę išryškėjo, atlikus paskutiniuosius RIMI pirkėjų įpročių tyrimus visose trijose Baltijos šalyse.
 
„Savo pirkėjams nuolat stengiamės suteikti kuo daugiau patogumo, patrauklių pasiūlymų bei malonumo, apsipirkinėjant bet kurioje mūsų parduotuvėje. Prieš kelis metus patys pirmieji pradėjome organizuoti lipdukų rinkimo lojalumo programas, kurios buvo itin sėkmingos, o nuo šiol, atsižvelgę į pirkėjų norus, pradedame vykdyti šią lojalumo programą,” – sako jis.
 
Lojalumo kortelę įsigiję RIMI pirkėjai jau gali naudotis įvairiomis momentinėmis nuolaidomis visuose RIMI prekybos centruose ir kaupti „Mano RIMI pinigus”, kuriuos sudaro 1 proc. nuo išleistos sumos. Tačiau, pasak R. Liudvinavičiaus, pagrindinis šios kortelės išskirtinumas ir naujiena, jog sukauptais „Mano RIMI pinigais” galima padengti net 99 proc. visos pirkinių sumos. 
 
Netolimoje ateityje, siekiant dar labiau pamaloninti „Mano RIMI” kortelių turėtojus, „Rimi Lietuva” planuoja pasiūlyti dar daugiau šios kortelės suteikiamų privilegijų.
 
„Pagrindinis šios kortelės tikslas – sužinoti kuo daugiau apie mūsų pirkėjus, susipažinti su jų įpročiais, skoniu ir ateityje pateikti kuo daugiau jų pomėgius atitinkančių pasiūlymų. Taip pat ilgainiui sieksime, kad ši kortelė būtų naudinga ne tik apsipirkinėjant RIMI parduotuvėse, bet jos turėtojams suteiktų ir daugiau papildomos vertės”, – sako R. Liudvinavičius.

Populiarūs straipsniai