„Rimi Lietuva“ pradeda į pirkėjus vyrus orientuotą lojalumo programą

2008 m. Kovas 05 d.
Sparčiai šalyje augantis mažmeninės prekybos centrų tinklas „Rimi Lietuva“ pradeda naują lojalumo programą. Jos metu „Rimi Lietuva“ pirkėjai galės surinkti itin kokybiškus ir prabangius „Villeroy & Boch“ stalo įrankių ar peilių rinkinius. Prognozuojama, kad ši lojalumo programa sulauks didžiausio pirkėjų susidomėjimo bei bus viena sėkmingiausių „Rimi Lietuva“ lojalumo akcijų.
 
„Rimi Lietuva“ atlikta apklausa parodė, kad anksčiau bendrovės organizuotos lojalumo programos labiau traukė moterų dėmesį. Todėl tikimasi, kad visame pasaulyje žinomos namų interjero aksesuarų ir keramikos gamintojos „Villeroy & Boch“ peilių kolekcija turėtų ypač sudominti vyrus. Tai pirmoji kompanijos „Villeroy & Boch“ tokio tipo akcija su mažmeninės prekybos tinklu.
 
„Organizuodami lojalumo programas, siekiame, kad apsipirkimas „Rimi“ prekybos centruose mūsų pirkėjams būtų ne tik kasdienis procesas, bet ir malonumas. Džiaugiamės, kad vykstant šioms akcijoms, galime atsidėkoti už lojalumą itin kokybiškais bei išskirtiniais daiktais. Be to, visada atsižvelgiame į savo klientų poreikius, todėl šįkart nusprendėme patraukti vyriškąją pirkėjų dalį, kuriai iki šiol buvo skirta kiek mažiau dėmesio“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Lojalumo programa su „Villeroy & Boch“ – tai trečioji bendrovės „Rimi Lietuva“ akcija. Pirmosios „Rimi Lietuva“ lojalumo programos metu pirkėjai surinkę tam tikrą skaičių lipdukų galėjo gauti „Pyrex“ stiklinius indus, antrosios lojalumo programos metu – „Rosenthal“ Bianchi indų rinkinius, pagamintus iš aukščiausios kokybės porceliano.
 
„Pirmoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa startavo daugiau nei prieš metus ir per tą laiką ši mūsų iniciatyva tapo tradicine bei laukiama pirkėjų. Jos pagrindas – ne trumpalaikės ar proginės nuolaidos, o galimybė gauti nemokamai arba įsigyti daug pigiau itin vertingus daiktus, kuriuos pirkėjai galėtų naudoti daug metų“, – teigia P. Peereboom.
 
Naujosios „Rimi Lietuva“ lojalumo programos metu pirkėjams, įsigijusiems prekių už tam tikrą pinigų sumą, bus dalijami lipdukai. Surinkę tam tikrą jų skaičių ir suklijavę juos į akcijos knygelę, pirkėjai nemokamai galės gauti stalo įrankių rinkinį arba pasirinktą peilį. Be to, priklausomai nuo lipdukų skaičiaus su net kelis šimtus litų siekiančia nuolaida pirkėjai galės įsigyti 11 vienetų itin kokybiškų „Villeroy & Boch“ peilių ir stalo įrankių komplektų. Trečioji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa tęsis 6 mėnesius – nuo kovo 5 dienos iki rugpjūčio 29.
 
Visame pasaulyje žinoma interjero aksesuarų ir keramikos gamintoja „Villeroy & Boch“ sėkmingai dirba jau 250 metų ir yra populiari tarp pirkėjų įvairiose šalyse. Tarptautinė kompanija orientuojasi į aukštą kokybę, modernų dizainą bei profesionalų gamybos procesą.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 56 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 10 „Rimi Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai