„Rimi Lietuva“ trečius metus iš eilės pripažinta „Top darbdaviu“

2025 m. Sausis 16 d.
Jau trečią kartą nepriklausoma organizacija „Top Employers Institute“ įvertino prekybos tinklą „Rimi Lietuva“ bei jų indėlį kuriant darbo sąlygas, kurios užtikrina darbuotojų gerovę, ir įteikė įmonei tarptautinį „Top darbdavio“ sertifikatą.

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius teigia, kad pastovius aukštus įvertinimus užtikrina nuolat gerinami vidiniai procesai, kurie įmonėje taikomi ne vienerius metus: metinės apklausos duomenimis, net 84 proc. darbuotojų rekomenduotų „Rimi“ kaip puikią vietą dirbti.

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius pažymi, kad „Top darbdavio“ sertifikatas svarbus ne tik nacionaliniu, bet ir globaliu mastu: „Tokie įvertinimai leidžia mums pasitikrinti, kaip organizacija atrodo Europos bei pasaulio kontekste, leidžia dalintis savo įmonės sukaupta gerąją patirtimi bei pasiekimais. Trečius metus iš eilės gaunamas „Top darbdavio“ sertifikatas yra puikus įrodymas, kad kurdami pačią geriausią vietą dirbti, judame teisinga kryptimi, o tiek esami, tiek būsimi darbuotojai yra didžiausia mūsų vertybė.“

Apdovanojimas atspindi darbuotojų savijautą

Pasak „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, džiugina tiek išorinis organizacijos įvertinimas, kurį šiemet gavo vos 10 Lietuvos įmonių, tiek ir pačių darbuotojų savijauta. Metinės darbuotojų apklausos duomenimis, net 92 proc. jų jaučiasi labai gerai būdami savimi darbe ir net 96 proc. supranta, kaip jų darbas prisideda prie viso prekybos tinklo „Rimi“ sėkmės.

„Tai lėmė nuoseklios pastangos ir keliami aukšti standartai darbo etikai. Mums svarbi skaidri komunikacija įmonėje bei visiems lygios karjeros galimybės nepaisant amžiaus, lyties, tautybės ar negalios – skatiname tai daryti ir kitas organizacijas. Darbuotojai vertina suteikiamas naudas, lanksčias darbo sąlygas, mentorystės ir lyderių ugdymo programas, karjeros konsultacijas“, – vardija V. Lukoševičius.

Vienas pozityviausių pokyčių darbuotojų naudų pakete per praėjusius metus – atnaujinta „Rimi“ socialinė politika, kuri apibrėžia paramą darbuotojams įvairiais gyvenimo momentais: „Buvo peržiūrėtos ne tik finansinės išmokos, tačiau kartu ir išplėstas šeimos apibrėžimas, kad paramą esant poreikiui galėtų gauti ir nesusituokę asmenys ar tos pačios lyties poros.“

V. Lukoševičius taip pat pabrėžia įmonės modernizavimo svarbą, tobulinant gamybos, klientų aptarnavimo ir vadybos procesus, investuojant į IT įrankius: „Per praėjusius metus įdiegėme naują darbuotojų atrankų procesui valdyti skirtą sistemą, o nauja mokymuisi skirta sistema atvėrė didesnes galimybes kurti bei personalizuoti aktualiausią mokymosi turinį įvairių sričių ekspertams. Nuolat tobuliname ir efektyviname klientų aptarnavimo, gamybos bei prekių judėjimo procesus naudojant modernius „Agile“ ir „Lean“ darbo principus.“

Naujoves įgyvendina kasmet

„Rimi Lietuva“ personalo vadovės Vaidos Kaikarienės teigimu, neužtenka kasmet tik džiaugtis pasiekimais – svarbu nesustoti tobulėti. Todėl organizacija nuolat stebi vietinės ir tarptautinės rinkos naujoves, taip pat įsiklauso į darbuotojų nuomonę ir reaguoja į jų išsakytą grįžtamąjį ryšį – tai viena iš prekybos tinklo stiprybių.

„Praėjusiais metais skyrėme nemažai dėmesio geriau suprasti „Rimi“ darbdavio įvaizdį. Norėjome sužinoti, kokie aspektai yra svarbiausi renkantis darbo vietą ir pasirenkant mus. Sužinojome, kad mūsų darbuotojai labiausiai vertina suteikiamas socialines garantijas, draugišką darbo aplinką, kompetentingus vadovus, patogią darbo vietą, saugumą, kurį suteikia darbas sąžiningoje ir skaidrioje organizacijoje. Jiems ne mažiau svarbu, kad esame socialiai atsakinga įmonė“, – sako V. Kaikarienė.

Ji pasakoja, kad 2024 metais išplėsta ir ne vienerius metus įmonėje gyvuojanti „Ambasadorių“ programa: „Šią bendruomenę sudaro mūsų darbuotojai, kurie inicijuoja įvairias veiklas ir taip prisideda prie „Rimi“ socialinės atsakomybės strategijos. Šių kolegų dėka galime užtikrinti, kad mūsų įmonė prisideda prie visuomenės gerovės visoje Lietuvoje. Taip pat labai svarbu įvertinti darbuotojų pastangas ir pasidžiaugti jų pasiekimais – pristatėme atnaujintus mėnesio darbuotojo rinkimus, visos organizacijos mastu atsirado nauja „Vertybių apdovanojimų“ iniciatyva.“

Įvairovės srities lyderiai

„Rimi Lietuva“ daug metų puoselėja skandinavišką darbo etiką ir nuosekliai dirba socialinėje srityje, integruodama visų amžiaus grupių žmones, iš užsienio atvykusius darbuotojus ir žmones su negalia. Organizacija yra „Lietuvos įvairovės chartijos“ ambasadorė, o už lygių galimybių užtikrinimą, žmonių su negalia ir skirtingo amžiaus darbuotojų integraciją yra pelniusi reikšmingų apdovanojimų.

„Norime ir toliau užtikrinti įvairovę bei įtrauktį, todėl praėjusiais metais organizacijoje vertinimą atliko ir „Lietuvos įvairovės chartija“. Gauta informacija jau dabar padeda identifikuoti esamas spragas ir inicijuoti veiksmus įtraukties stiprinimui. Taip pat, siekiant užtikrinti pozityvią ir saugią aplinką visiems „Rimi“ darbuotojams, buvo sukurta „Mobingo“ prevencijos politika bei mokymai, kurie leis darbuotojams lengviau identifikuoti netinkamą elgesį darbe“, – vardija V. Lukoševičius.

Viena iš įdiegtų ir jau spėjusių pasiteisinti iniciatyvų – tai „HR karštoji linija“, kuria „Rimi Lietuva“ darbuotojai iki šiol aktyviai naudojasi, norėdami sužinoti įvairią informaciją ar gauti atsakymus į jiems aktualius klausimus.

Nyderlanduose įsikūrusi nepriklausoma organizacija „Top Employers Institute“, veikianti nuo 1991 m., pagal specialią metodologiją visame pasaulyje sertifikavo daugiau nei 2 200 organizacijų. Šis prestižinis sertifikatas įmonėms skiriamas už palankios ir saugios darbo aplinkos kūrimą, nuolatinį darbo sąlygų gerinimą ir visokeriopą rūpinimąsi savo organizacijos darbuotojų gerove.


Populiarūs straipsniai