„Rimi Lietuva“ tyrimo duomenimis, praėjusiais metais dauguma Lietuvos gyventojų dažniausiai maitinosi namuose. Atsižvelgdamas į tai, RIMI nusprendė prisidėti prie gaminimo namuose kultūros vystymo ir puoselėjimo. Visose RIMI parduotuvėse startavo kampanija „Gaminu namie“. Ši kampanija, skatinanti gaminti nebrangius, bet skanius patiekalus namuose, tęsis visus metus.
Naujausias sausio-vasario mėnesiais „Rimi Lietuva“ inicijuotas tyrimas taip pat atskleidė, jog 90 proc. visų apklaustųjų neketina keisti savo įpročių – respondentai teigė, jog ir šiemet neplanuoja dažniau lankytis maitinimo įstaigose. Pernai dažniau namuose gamintą maistą valgė vyresni nei 50 m. amžiaus žmonės (59 proc.) ir tie šeimos atstovai, kurie dažniausiai perka maisto produktus (40 proc.).
Kaip teigia „Rimi Lietuva” viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė, kampanija „Gaminu namie” skatins Lietuvos gyventojus dažniau gaminti namuose drauge su visa šeima nebrangius ir skanius patiekalus.
„Tyrimas tik įrodė tai, ką mes pastaruoju metu pastebime analizuodami savo pirkėjų įpročius – populiaru, smagu ir daug pigiau gaminti maistą namuose. Atsižvelgdami į Lietuvos gyventojų planus, siūlome įvairius nebrangių, bet įdomių ir skanių patiekalų receptus, kurių gamybai nereikia specialių žinių ir daug laiko. Bandras maisto gaminimas, susibūrimas prie namų stalo stiprina ir daro šiltesnius šeimų ir draugų santykius, RIMI nori prie to prisidėti ”, - sako R. Stanaitytė-Česnulienė.
Specialiai šiai kampanijai sukurta ir interneto svetainė
www.gaminunamie.lt, kurioje talpinami ne tik visi naujausi pusryčių, pietų ir vakarienės receptai, bet taip pat ir naudingi patarimai gaminantiems namuose bei skelbiami konkursai.
Praėjusią savaitę startavusi RIMI kampanija „Gaminu namie“ pasiūlė pirmuosius 15 skanių ir nebrangių patiekalų receptų – šeimos pusryčiai už 15 Lt, šeimos pietūs už 30 Lt ir vakarienė dviems už 20 Lt.Per metus planuojama pristatyti ir daugiau aktualių profesionalių RIMI virėjų sukurtų receptų.