„Rimi“ pripažintas geriausiai pirkėjus aptarnaujančiu prekybos tinklu Lietuvoje
Atotrūkis tarp geriausiai ir silpniau klientus aptarnaujančių prekybos tinklų siekė net 18,5 proc. „Rimi“ didžiuojasi pasiektu rezultatu ir dėkoja savo darbuotojais, kurie kasdien suteikia pirkėjams aukščiausio lygio aptarnavimą.
Tyrimo metu slaptieji pirkėjai apsilankymų parduotuvėse metu tikrino sveriamų produktų skyrius, stebėjo salės ir kasos darbuotojus. Slaptieji pirkėjai vertino parduotuvės švarą ir tvarką, darbuotojų išvaizdą, bendravimo kultūrą ir kontaktą su pirkėju bei profesinius ir pardaviminius prekybos centrų darbuotojų įgūdžius.
Slaptųjų pirkėjų vertinimu, tik „Rimi“ šiemet pateko į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją ir buvo pripažintas geriausiai pirkėjus aptarnaujančiu mažmeninės prekybos tinklu Lietuvoje. Bendrame mažmeninės prekybos tinklų aptarnavimo kokybės reitinge „Rimi" pasiekė 91,1 proc. rodiklį ir užėmė pirmą vietą.
Daugiausiai slaptų pirkėjų teigiamų įvertinimų „Rimi“ darbuotojai sulaukė dėl tinkamos išvaizdos bei higienos reikalavimų laikymosi, mandagumo ir paslaugumo. Be to, sveriamų prekių skyriuose „Rimi“ darbuotojai labiausiai domėjosi klientų poreikiais, suteikė profesionalias konsultacijas ir atliko papildomus pardavimus.
Anot „Rimi Lieutuva“ prekybos centrų valdymo vadovės Irinos Miklienės, prekybos tinklas skiria didelį dėmesį klientų aptarnavimo kokybei ir siekia sukurti kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Kas mėnesį „Rimi“ parduotuvėse vykdomi „slapto pirkėjo“ tyrimai, o kasmet – klientų pasitenkinimo tyrimai. Klientų nuomonės, ką daryti geriau klausiama ir atidarius naujas tinklo parduotuves.
„Pradėjome vidinę programą, kurios tikslas – ugdyti darbuotojų įgūdžius valdyti nestandartines situacijas, o kartu padėti mūsų klientams pamatyti vidinę „Rimi“ kultūrą. Be to, paprastiname vidinius procesus, kad mūsų žmonėms tarp kitų darbų liktų kuo daugiau laiko pagrindiniam ir pačiam svarbiausiam – atidžiam klientų aptarnavimui. Tam tarnauja mūsų parduotuvėse diegiami „Lean“ metodai. Kuriame naujus funkcionalumus ir paslaugas, kad būtų taupomas ir kliento laikas, tai – savitarnos kasos, salotų barai, kitos patogios paslaugos“, – sako I. Miklienė.
Didžiųjų mažmeninės prekybos centrų aptarnavimo kokybės tyrimą 2021 m. atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Lietuvoje buvo tirti didieji prekybininkai.