„Rimi“ pristatė elektroninę prekybą ir naują šūkį
2020 metų pirmąjį pusmetį „Rimi“ elektroninės parduotuvės startuos ir Lietuvoje bei Estijoje.
Kryptinga „Rimi“ veikla prie skaitmeninimo projektų kuriant bei diegiant naujas inovacijas bei technologinius sprendimus yra tik viena iš sričių naujoje įmonės plėtros strategijoje, kuria taip pat siekiama tęsti anksčiau pradėtus darbus – palengvinti kasdienybę tiems, kurie siekia gyventi sveikiau ir rinktis aplinkai draugiškus sprendimus bei užtikrinti, kad dar iki 2020 metų įmonės veikla bus neutrali CO2 emisijų atžvilgiu.
Naujas „Rimi“ šūkis – „Kiekvieną dieną geriau“
Šios strategijos dalis yra ir naujas bei vieningas visose trijose Baltijos šalyse „Rimi“ šūkis – „Kiekvieną dieną geriau“, kuris pradedamas naudoti rugsėjo 10 d. Naujasis šūkis apima visus kertinius naujos įmonės strategijos veiksmus: skaitmeninimą, sveikesnės gyvensenos skatinimą bei rūpinimąsi aplinka.
Pasak „Rimi“ vadovų, efektyvi parduotuvių veikla, patrauklios kainos, platus prekių asortimentas, aukšta produktų kokybė ir parduotuvių prieinamumas yra pagrindinės sąlygos, lemiančios puikią apsipirkimo patirtį, ir vis svarbesnį vaidmenį čia atlieka skaitmeniniai sprendimai. Atsižvelgiant į tai ir siekiant apsipirkimą padaryti dar greitesnį ir patogesnį, „Rimi“ sparčiai plečia skaitmeninių įrankių naudojimą bei plėtoja savo parduotuvių formatus.
„Dabar yra geras metas pasiūlyti mūsų pirkėjams „Rimi“ elektronines parduotuves. Rinka auga, pirkėjai mielai perka internetu, todėl mes galime sėkmingai pasiūlyti mūsų pirkėjams savo sprendimą“, – sako Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic” vadovas.
„Mes atidarome savo pirmąją elektroninę parduotuvę Latvijoje, kur „Rimi“ užima didžiausią rinkos dalį. Matome potencialą visose trijose Baltijos šalyse. Kitose šalyse, kaip, pavyzdžiui, tokioje el. prekybos požiūriu išsivysčiusioje rinkoje kaip Didžioji Britanija, internetinė prekyba sudaro jau apie 10 proc. mažmeninės prekybos maisto produktais. Tuo tarpu Estijoje el. prekyba sudaro 1 proc., o Latvijoje ir Lietuvoje – mažiau nei pusę procentinio punkto nuo visos rinkos“, – teigė E. Sesemannas.
Lankstumas ir įvairūs parduotuvių formatai
„Rimi“ elektroninė parduotuvė bus patogi ir moderni vieta užsakyti maistą ir namų apyvokos prekes, o pirkinius bus galima atsiimti parduotuvėje arba jie bus pristatomi pirkėjui į namus. Šiuo metu atliekami elektroninės platformos bandymai, o jau spalį elektronine parduotuve galės naudotis „Rimi“ pirkėjai Latvijoje. Iš pradžių internetu įsigyti pirkiniai bus ruošiami pirkėjams atsiėmimui dviejose parduotuvėse Rygoje. Pirmiausia nauji sprendimai bus išbandomi esant intensyviam pirkėjų srautui, tačiau ilgainiui paslaugos bus teikiamos ir regionuose. Kitas žingsnis apims produktų pristatymą į namus, taip pamažu didinant pirkėjų, kuriems patogiau apsipirkti internetu, skaičių.
„Kaip ir kiti mažmenininkai, mes buvome susidūrę su sunkumais, kuriuos sukėlė naujų rinkos dalyvių atėjimas, tačiau stiprus „Rimi“ verslo modelis, geri ryšiai su tiekėjais ir lojaliais klientais leido mums tęsti sparčią plėtrą bei įžengti į naujus pardavimo kanalus, tokius kaip el. prekyba, kuriai šiuo metu ruošiamės. Naujus sprendimus mes išbandysime taip pat, kaip jie buvo išbandyti Latvijoje, pradedant nuo Vilniaus ir laipsniškai plečiant el. prekybą visoje šalyje“, – sako „Rimi Lietuva“ vadovas Giedrius Bandzevičius.
Elektroninę prekybą Lietuvoje „Rimi“ planuoja pradėti pirmąjį 2020 m. ketvirtį. Kaip ir bet kuriame „Rimi“ prekybos centre, internetinėje parduotuvėje bus siūlomas platus aukščiausios kokybės produktų asortimentas.
„Kiekvienas apsipirkimo būdas turi savų privalumų. Siekiant suteikti mūsų pirkėjams dar geresnę apsipirkimo patirtį, svarbiausias dalykas yra lankstumas ir įvairūs parduotuvių formatai“, – teigia G. Bandzevičius.
Skaitmenines paslaugas plėtojanti „Rimi“ ir toliau tęs veiklą skatinant sveikesnę gyvenseną: toliau bus tobulinamas sveikesnių produktų, pažymėtų „Rinkis sveikiau“ ženklu, asortimentas, palaikomi vietinės produkcijos gamintojai, bus siekiama įkvėpti pirkėjus mėgautis sveiku ir aktyviu gyvenimo būdu.
„Rimi“ taip pat nuosekliai dirba siekiant užtikrinti, kad iki 2020 m. įmonės veikla bus neutrali CO2 emisijų atžvilgiu, vienkartines plastiko pakuotes siekiant pakeisti aplinkai draugiškomis pakuotėmis bei mažinant maisto švaistymą.