„Rimi“ savitarnos kasas pamėgę pirkėjai patys spręs, ar jiems reikia čekių
Savarankiškai skenuodami prekes savitarnos kasose pirkėjai užsitikrina, kad tai bus padaryta tiksliai – čia esanti technologija garantuoja, jog ta pati prekė nebus klaidingai nuskenuota kelis kartus, o prekių sąrašas visiems aiškus kaip ant delno.
Galimybė išbandyti naują funkcionalumą
„Jau nuo šios savaitės Vilniuje, Kedrų g. esančiame mūsų prekybos centre klientai savitarnos kasose gali išbandyti naują funkcionalumą ir nuskenavus visas prekes pasirinkti nebespausdinti čekio, – sako „Rimi Lietuva“ Informacinių technologinių padalinio verslo partneris Anatolijus Petrovas. – Šią naujovę diegėme bendradarbiaudami su Lietuvos Metrologijos inspekcija, jog pilnai atitiktume teisės aktų reikalavimus ir mūsų klientai jaustųsi užtikrinti šios paslaugos saugumu“.
Bet kokiu atveju, visą atsiskaitymo už prekes informaciją pirkėjai matys savitarnos kasos ekrane, o pageidaujantys gauti popierinius čekius ir toliau turės galimybę juos atsispausdinti.
Atsakingesnis požiūris į gamtos resursų naudojimą
„Bendradarbiaudami su prekybos tinklu „Rimi“ atlikome savitarnos kasų naujos funkcijos ekspertizę ir įsitikinome sprendimo saugumu. Džiaugiamės, kad Lietuvoje veikiančių įmonių skaitmenizavimas atneša įvairiapusės naudos, – sako Metrologijos inspekcijos viršininkas Domas Vasiliauskas. – Tikimės, kad šia inovacija seks ir kitos įmonės, kurios, pasitelkusios naujas technologijas, padės mums visiems atsakingiau naudoti gamtos resursus.“
Pasak „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovo Liudviko Aleliūno, „Rimi“ tinklo parduotuvėse čekių spausdinimui per metus sunaudojama net 50 tonų popieriaus. Taigi, akivaizdus naujo funkcionalumo privalumas – galimybė kasdien apsiperkant sunaudoti mažiau popieriaus, tuo pačiu sukuriant mažiau atliekų ir prisidedant prie miškų kirtimo poreikio mažinimo.
Iki rudens naujas čekio atsisakymo funkcionalumas veiks visose 53-ose „Rimi“ parduotuvėse, kuriose įrengtos 259 savitarnos kasos. Šis visas „Rimi“ parduotuves Lietuvoje palaipsniui apimsiantis projektas yra viena „Rimi“ skaitmenizavimo iniciatyvų, įgyvendinamų trijų Baltijos šalių mastu.
Pirkėjai, kurie atsisakė spausdinto čekio, tačiau vėliau esant poreikiui norėtų grąžinti prekes, kviečiami dėl jų kreiptis į prekybos centro informaciją arba Klientų aptarnavimo centrą (telefonu 8800 29000 arba el. paštu info.lt@rimibaltic.com).