Vakar, birželio 13 d., Šiaurės miestelyje esanti RIMI Hypermarket parduotuvė atvėrė duris tik savo lojaliausiems pirkėjams. Nuo 18 val. įeiti ir apsipirkti išskirtinėmis sąlygomis sostinės parduotuvėje galėjo tik lojalumo kortelių „Mano RIMI“ turėtojai.
Pirmą kartą Lietuvoje surengtos, lojaliems mažmeninės prekybos tinklo klientams skirtos „Mano RIMI fiestos“ metu iki 22 val. apsipirko daugiau nei 12 tūkst. RIMI lojalumo programos teikiamomis privilegijomis pasinaudojusių pirkėjų.
Vakaro metu vilniečiai galėjo ne tik apsipirkti su 20 proc. nuolaida, kuri buvo taikoma visoms prekėms, bet taip pat paklausyti populiarių atlikėjų dainų, sudalyvauti išskirtinėse maisto degustacijose, vynų eksperto Gintauto Jašinsko paskaitoje apie vynus bei paragauti restoranų „La Provence“, „Domm“ ir „Žemaičių smuklė“ savininko Arūno Oželio ir jo komandos paruoštų gurmaniškų patiekalų.
Kiekvienas atėjęs į „Mano RIMI fiestą“ be RIMI lojalumo kortelės, tik tą vakarą galėjo ją gauti nemokamai.
„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Christian Wijkstrom teigimu, šiuo renginiu buvo siekiama išreikšti padėką lojaliausiems RIMI pirkėjams ir sudaryti jiems išskirtines sąlygas apsipirkti ne taip, kaip jiems jau įprasta, ir tokiu būdu sustiprinti abipusę draugystę.
„Visi RIMI prekybos centruose apsilankantys pirkėjai mums yra svarbūs, tačiau ypatingai dėkingi esame savo lojaliausiems pirkėjams, kurių šiandien jau turime daugiau nei 530 tūkst. Šis skaičius puikiai parodo, jog pirkėjų ištikimybė priklauso ne nuo prekybos centrų kiekio, o nuo jų patrauklumo, jaukumo ir plataus kokybiškų prekių asortimento“, - sako C.Wijkstrom.
Pasak įmonės vadovo, tokio tipo renginius, kurių metu tik lojaliausiems klientams suteikiamos išskirtinės apsipirkimo sąlygos ir organizuojamos įvairios pramogos, planuojama organizuoti ir toliau.