Socialinė atsakomybė tampa verslo plėtros varikliu

2007 m. Lapkritis 13 d.
Lietuvos įmonės atrado dar vieną variklį plėtrai – rūpestis visuomenės interesais ir socialinė atsakomybė. „Už nuopelnus verslui“* iš Ūkio ministro Vyto Navicko rankų atsiimdamas apdovanojimą „Rimi Lietuva“ vadovas pripažino, kad socialinė atsakomybė yra viena pagrindinių priežasčių, padėjusių bendrovei tapti sparčiausiai augančiu prekybos tinklu Lietuvoje.
 
„Socialinis įmonės aktyvumas – ilgalaikis procesas. Pirmaujančios verslo institucijos privalo rūpintis visuomenės gerove, be to, klientai, kaip visuomenės nariai, mainais kompanijai visuomet garantuos didesnį lojalumą ir stabilias pajamas bei plėtrą. Ir tai neturi būti suprantama kaip labdara vieną kartą per metus – „Rimi Lietuva“ yra numačiusi ir toliau vykdyti bei remti visuomenei reikšmingus projektus“, - sako „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Vienas iš tokių projektų – neįgaliųjų įdarbinimas „Rimi“ prekybos centruose. Šiuo metu „Rimi Lietuva“ prekybos centruose jau dirba 60 žmonių su negalia. Bendrovė jiems ne tik kuria darbo vietas, taip mažindama socialinę atskirtį nuo visuomenės, tačiau ir specialiai ruošia darbo sąlygas, kad turintieji negalią, galėtų save realizuoti.
 
„Rimi Lietuva“ skatina bei remia visuomeninius projektus, labdaros organizacijas, kasmet prisijungia prie „Maisto banko“ akcijos. Viena iš prioritetinių įmonės sričių yra rūpinimasis pažeidžiamiausia visuomenės dalimi – vaikais. „Rimi Lietuva“ aktyviai bendradarbiauja su Lietuvos vaikų teisių gynimo organizacija „Gelbėkit vaikus“, remia daugiavaikes šeimas bei dalyvauja akcijoje „Gegužės mėnuo – be smurto prieš vaikus“.
 
„Visuomenė ir verslas yra neatsiejamos dalys, nuolat sąveikaujančios tarpusavyje. Patirtis įrodė, jog verslo įmonės turi ne tik atsižvelgti į svarbiausius visuomenės interesus, tačiau ir juos plėtoti. Kita vertus, žmonės taip pat privalo išmokti skatinti bendrovių aktyvumą“, - komentuoja „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
 „Rimi Lietuva“ be kitų socialinių projektų aktyviai remia akciją „Baltoji banga“, kurios tikslas – skatinti skaidrų verslą. Šios akcijos nariais tik per keletą mėnesių tapo kelios dešimtys Lietuvos kompanijų. „Rimi“ prekybos centruose prekės, kurių gamintojai užtikrins skaidrią įmonės atlyginimų praktiką, bus žymimos specialiu „Baltosios bangos“ ženklu. Taip pirkėjai bus informuojami rinktis būtent šių bendrovių produktus.
 
„Rimi Lietuva“ taip pat vykdo bendrą gamtos apsaugos projektą su elektronikos ir automobilių atliekų perdirbėja „EMP Recycling“, nes bet kuri įmonė sėkmingai savo planus vystyti gali tik saugioje ir švarioje aplinkoje.
 
„Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 55 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 9 „Rimi“ „Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.
 

* Medaliai už nuopelnus verslui skiriami profesinės verslo atstovų šventės – Verslo dienos – proga. Ji minima nuo 2005 metų, kiekvieną antrąjį lapkričio penktadienį. Verslo dienos proga pasižymėjusiems Lietuvos verslo atstovams įteikiami Ūkio ministerijos įsteigti medaliai „Už nuopelnus verslui“. Šiemet juos gavo 18 labiausiai nusipelniusių Lietuvos verslo įmonių ir asmenų.


Populiarūs straipsniai