Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ ištikimiausiems pirkėjams siūlo dalyvauti naujoje lojalumo programoje. Dabar pirkėjai galės surinkti „Rosenthal“ Belcanto taurių rinkinius, pagamintus iš aukščiausios kokybės krištolo. Tai jau ketvirtoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa, kuri pakeis rugsėjo 21 d. pasibaigusią sėkmingiausią bendrovės lojalumo akciją su kompanija, gaminančia prabangius ir aukščiausios kokybės „Villeroy&Boch“ stalo įrankius ir peilius.
„Vykdydami jau ne pirmą lojalumo akciją pastebėjome, kad tokio tipo iniciatyvos yra puiki galimybė mūsų pirkėjams namus praturtinti itin kokybiškais daiktais, įprasto apsipirkimo metu neišleidžiant papildomų pinigų.Trečiosios lojalumo programos sėkmė bei rekordinis jos dalyvių skaičius parodė, kad patenkinome ir išrankiausių pirkėjų skonį. Esame tikri, kad ir naujosios lojalumo programos dalyviai įvertins jiems siūlomus pripažintos kokybės gaminius“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
Lojalumo programa su „Rosenthal“ – antroji „Rimi Lietuva“ akcija su šiuo pasauliniu lyderiu, gaminančiu prabangius virtuvės ir stalo įrankius. „Rimi Lietuva“ pirkėjai antrosios lojalumo programos metu galėjo įsigyti „Rosenthal“ Bianchi porcelianinius indų rinkinius.
Naujosios „Rimi Lietuva“ lojalumo programos metu pirkėjai už surinktus lipdukus galės įsigyti „Rosenthal“ Belcanto taurių rinkinius šampanui, baltam ir raudonam vynui, stiklines gaiviesiems gėrimams, mažus dubenėlius užkandžiams ir ledukams bei grafiną vynui. Be to, šios akcijos metu „Rimi Lietuva“ pirkėjams bus sudaryta galimybė surinkti dar daugiau prizų – kas dvi savaites bus siūlomi keli produktai, kuriuos perkant bus galima gauti papildomų lipdukų. Pavyzdžiui, vieną savaitę akcijos preke taps gaivusis gėrimas. Perkant prekių už 52 Lt ir vieną šio gėrimo buteliuką (jo kaina įskaičiuota į šią sumą), pirkėjas gaus 3 lipdukus – po 1 lipduką už 25 Lt pirkinių sumą ir 1 papildomą už gėrimą.
„Manome, kad sprendimas gauti papildomų lipdukų už konkrečią įsigytą prekę ne tik sudarys galimybę žmonėms įsigyti kokybišką daiktą, bet ir pritrauks daugiau pirkėjų. Jiems naujoji programa – puiki proga užpildyti likusią „tuščią“ vietą ant stalo – lėkštes, peilius ir stalo įrankius ištikimiausi pirkėjai jau turi. Dabar jie turės ir taures ar stiklines“, – teigia P. Peereboom.
Ketvirtoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa truks 20 savaičių – nuo š.m. rugsėjo 29 d. iki 2009 m. vasario 15 d. Prizus programos dalyviams bus galima atsiimti iki 2009 m. kovo 1 d.
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 59 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 26 „Rimi“ („Supermarket“), 10 „Rimi Hypermarket“ ir 23 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.