Startuoja nauja „Rimi“ kampanija „Ri ir Mi“: žaismingai kviečia sutaupyti
Pirkėjai bus kviečiami atrasti patrauklius pasiūlymus, kurie padės ne tik sutaupyti, bet ir užtikrins patogų kasdienį apsipirkimą renkantis iš įvairiausio produktų asortimento. „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė teigia, kad kampanija siekiama linksmai su humoru atkreipti pirkėjų dėmesį į žemas kainas, asortimento įvairovę bei kokybę.
Pirkėjus pasieks per humorą
Naujosios „Rimi“ kampanijos metu, naudojant humorą ir mažų kainų metaforą, du personažai – Ri ir Mi – padės pirkėjams lengviau apsipirkti bei mėgautis geriausiais „Rimi“ pasiūlymais kiekvieną dieną.
Ri – tai profesionalus padėjėjas, kuris padės apsipirkti greitai ir be streso. Jis užtikrins, kad tiek pirkėjo piniginė, tiek pirkinių krepšelis būtų pilni. Tuo tarpu Mi – tai geriausias draugas, kuris jau žino, ko pirkėjui reikia, dar nespėjus apie tai pagalvoti. Nesvarbu, ar tai šviežia mėsa, ar sultingi vaisiai – Mi pasirūpins, kad lentynos būtų užpildytos pirkėjų mėgstamiausiais produktais.
„Šios kampanijos tikslas – pabrėžti „Rimi“ siūlomas mažas kainas kasdien, taip pat produkcijos šviežumą ir naujausius pasiūlymus. Ri ir Mi – tai mūsų simboliai, kurie leis apsipirkimą paversti ne tik taupiu, bet ir smagiu. Jie atspindi ir mūsų vertybes – rūpestį klientais, atliepiant jų poreikius, patogumą apsiperkant bei kūrybiškumą“, – sako „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Dalia Čenkienė.
Taip pat kampanijos metu ypatingas dėmesys bus skiriamas vizualinei komunikacijai. Ri ir Mi linksmai bendraus su pirkėjais įvairiose situacijose: padės išsirinkti kokybiškas prekes, patars, kaip rasti geriausius pasiūlymus, dalinsis taupymo patarimais.
„Mūsų mažieji kolegos Ri ir Mi ne tik padės rasti mažiausias kainas, bet ir įneš šypsenų į kasdienį apsipirkimą. Tai simboliai, kurie neleidžia pamiršti, jog apsipirkimas gali būti lengvas, greitas ir smagus“, – priduria D. Čenkienė.
Primins, kaip apsipirkti pigiau
Ri ir Mi taps ilgalaikiais „Rimi“ herojais, kuriuos pirkėjai galės sutikti įvairiose vietose – nuo elektroninių bei fizinių parduotuvių iki socialinių tinklų platformų. Anot „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės, tokiu būdu norima sukurti stipresnį emocinį ryšį su pirkėjais ir parodyti, kad mažos kainos bei apsipirkimo patogumas gali būti derinami su kūrybingais sprendimais.
Šiais metais naujieji herojai kviečia naudotis išskirtinių nuolaidų suteikiančiomis lojalumo programomis, skirtomis šeimoms, auginančioms vaikus, bei senjorams. Be to, „Rimi“ kiekvieną savaitę pirkėjams pasiūlo daugiau nei 3000 įvairių akcijų ir pasiūlymų, taip pat siūlo nuolaidas perkant internetu ir teikia privačios etiketės produktų asortimentą, kuris yra pigesnis, bet nenusileidžia savo kokybe. Pirkėjams taip pat siūlomos prekių su besibaigiančiu galiojimu nuolaidos iki 50 proc., kurios padeda sutaupyti ir prisidėti prie maisto švaistymo mažinimo.
Kviečiame apsilankyti „Rimi“ parduotuvėse arba apsipirkti internetu ir susipažinti su Ri bei Mi, kurie pasirūpins, kad apsipirkimas būtų ne tik patogus, bet ir taupus: rimi.lt/ri-ir-mi.