Vienas sparčiausiai augančių mažmeninės prekybos tinklų „Rimi Lietuva“ vasario 14 dieną pristato savo lojalumo programą. Vykdant ją, nebus, kaip įprasta, siūloma įsigyti nuolaidų kortelių. Specialiai Lietuvos pirkėjams skirta lojalumo programa buvo sukurta, atlikus rinkos tyrimus bei pasinaudojus „Rimi“ motininių kompanijų ICA bei „Ahold“ pasauline patirtimi.
„Pradedame vykdyti unikalią lojalumo programą, kurią sukūrėme norėdami atsidėkoti savo ištikimiems pirkėjams. Mes netikime, jog taip, kaip yra dabar – piniginė, pilna skirtingų tinklų lojalumo kortelių – parodo pirkėjo lojalumą. Taip pat nemanome, kad pirkėjas lojalumą turi nusipirkti. Naujoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa – mūsų ilgų ieškojimų ir analizės rezultatas“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
Lojalumo programoje gali dalyvauti visi „Rimi“ prekybos centrų pirkėjai. Įprasto apsipirkimo metu rinkdami specialius lipdukus, jie turi galimybę įsigyti unikalius indus. Pasaulyje pripažintos PYREX kolekcijos indai išsiskiria savo kokybe. Jie pagaminti specialiai „Rimi Lietuva“ lojalumo programai. Panašios programos buvo sėkmingai įgyvendintos mažmeninės prekybos tinkluose JAV, Švedijoje, Norvegijoje, Olandijoje, Portugalijoje ir kitose šalyse.
„Tai tik mūsų lojalumo programos pradžia, ją vystysime bei tobulinsime ir toliau. Siekiame, kad pirkėjus į mūsų prekybos centrus trauktų ne tik tai, ką siūlome kasdieną – platus prekių asortimentas, geros kainos, erdvūs prekybos centrai, – bet ir tai, kas buvo sukurta, atsižvelgus į vietinių pirkėjų poreikius bei įvertinus pasaulinę praktiką – išskirtinė lojalumo programa“, – sako Paulo Peereboom.
Konsultantai, turintys darbo skirtingose pasaulio rinkose patirties, išanalizavo mūsų šalies pirkėjų poreikius ir nustatė, kad pirkėjai labiau vertina praktinę vertę turinčius daiktus, o ne įvairias siūlomas nuolaidas. Todėl šiai lojalumo programos pradžiai ir buvo pasiūlyta išskirtinė prekė - indai, kurie pasaulyje plačiai naudojami ir vertinami už savo kokybę. Jiems suteikiama garantija siekia net 10 metų.
Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 52 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 9 „Rimi Hypermarket“ ir 21 mažų kainų parduotuvę „Supernetto“.