Vasario 9-10 d. Vilniuje buvo surengta tradicinė studijų paroda „Mokymasis, studijos, karjera“, skirta jaunų žmonių supažindinimui su studijų Lietuvoje ir užsienyje sistema bei galimybėmis, taip pat su potencialiais darbdaviais ir pan. Šioje parodoje nusprendė sudalyvauti ir mūsų kompanija, „Rimi Lietuva“ – ir ne bet kaip, o specialiose verslumo dirbtuvėse.
Parodoje pirmą kartą buvo įgyvendintas naujas projektas „Verslumo dirbtuvės“, kuriuo siekiama skatinti jaunų žmonių verslumą, domėjimąsi darbdaviais bei savęs, kaip kūrybingų asmenybių, parodymą verslui.
„Dažnai jaunimas gali pasiūlyti netradicinių idėjų, nes sugeba atsiriboti nuo to, kas realybėje įmanoma, o kas ne. Bet moksleiviai patys nepasibels į verslo įmonių duris, todėl sugalvojome pakviesti verslą ten, kur kasmet renkasi jaunimas“, – sakė „Verslumo dirbtuvių“ sumanytojas, „Sėkmės mokyklos“ vadovas Nerijus Buivydas.
Šiose dirbtuvėse dalyvavo penkios įmonės: SEB, „Bitė“, „Mars Lietuva“, „Zip FM“ ir „Rimi Lietuva“. Kiekviena įmonė turėjo įvardyti aktualią jai problemą, o parodoje dalyvavę moksleiviai galėjo siūlyti savo sugalvotus problemų sprendimo būdus ir idėjas.
„Rimi Lietuva“ jaunimo paklausė, kaip prekybos tinklą padaryti patraukliu darbdaviu ir kas paskatintų jaunus žmones prekybos tinkle dirbti papildomai/ sezonui/ po paskaitų/ atlikti praktiką? Sprendimus apsilankę dalyviai turėjo nurodyti, užrašydami juos anketoje.
RIMI gavo virš 200 pačių įvairiausių idėjų, iš kurių buvo išrinktos 3 geriausios. Kiekviena dalyvavusi įmonė geriausių idėjų autorius pakvietė apsilankyti savo organizacijoje ir įteikė vertingų prizų.
RIMI nugalėtojais tapo:
Marta Savastijonok (15 m.) iš Vilniaus. Jos siūlymas: „Visų pirma – reklama. Galima bendradarbiaujant su mokyklomis ir kolegijomis, studentams bei moksleivimas suteikti informacijos apie galimybę dirbti RIMI, būtinai paminint, kad darbą visada galima suderinti su studijomis ar mokslu, nes tai yra kone vienas iš svarbesnių dalykų jaunam žmogui“.
Aurelija Prašmuntaitė (22 m.) iš Vilniaus. Jos siūlymas: „Mano nuomone, geriausiai galima pritraukti jaunus žmones sukuriant jaunatvišką reklamą, dabar populiariu „serijų“ principu – keletas veikėjų patiria nuotykius prekybos centre, aiškinasi prekių atsiradimo istorijas, inicijuoja akcijas ir pan.“
Akvilė Ramanauskaitė (16 m.) iš Alytaus raj., Simno. Jo siūlymas: „Jaunus žmones paskatinti dirbti sezonui pritrauktų didesni skelbimai, akcijos ir taip būtų pareikšta nuomonė, kad dirbti parduotuvėse nėra „praščioko“ darbas. Taip pat būtų galima įrengti specialias kasas, kur dirbtų tik studentai ir į tas kasas eitų daugiau žmonių, būtų patrauklesnis ir malonesnis aptarnavimas.“
Ir nors buvome prisižadėję 3 prizus, negalėjome susilaikyti ir įsteigėme papildomą prizą – 50 Lt čekį - už kūrybingumą ir neribotą fantaziją Gediminui Šalkovskiui iš Vilniaus. Jo pasiūlymas: „Įrengti aptvarą su drambliu didžiuosiuose prekybos centruose ir skyrių, kuriame galima įsigyti maisto, kurį galima duoti drambliui. Dramblys – sėkmės garantas. Dramblys atneš didesnį susidomėjimą, apyvartą, naujas darbo vietas“. RIMI patinka kūrybingi žmonės, padedantys kasdienybę ne tik palengvinti, bet ir sutekti jai spalvų!