Tyrimas: „Rimi“ – mažų kainų lyderė pieno produktų kategorijoje

Šios kategorijos asortimentas išsiskiria ne tik pirkėjams palankiausia kaina, bet ir vietine kilme – daugiau nei pusė pieno produkcijos yra lietuviška. „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės teigimu, pieno produktai – vienos populiariausių prekių Lietuvoje, todėl, atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, prekybos tinklas nuolat siekia užtikrinti kuo geresnes kainas pirkėjams.
Pieno produktai – pigiausi rinkoje
Remiantis „SeeNext“ tyrimo duomenimis, kovo mėnesį prekybos tinkle „Rimi“ pieno produktų kainos yra konkurencingiausios rinkoje – vidutinė šios kategorijos prekių krepšelio suma siekia 7,72 Eur.
Pavyzdžiui, užfiksuota vidutinė šviežio pieno (2,5 proc. rieb., 1 l) kaina – 0,69 Eur, o kefyro (2,5 proc. rieb., 1 l) – 0,86 Eur. Varškės (9 proc. rieb., 180 g) bei graikiško jogurto (10 proc. rieb., 400 g) – vos 0,79 Eur. Sviesto (82 proc. rieb., 180 g) ir fermentinio sūrio (45 proc. rieb., 250 g) – 1,55 Eur, o grietinės (30 proc. rieb., 400 g) – 1,49 Eur. Palyginus su kitų prekybos tinklų atitinkamais pieno produktų krepšeliais, juose buvo fiksuotos nuo 2 iki 15 proc. aukštesnės kainos.
Savaitgalį dar pigiau
Dar pernai prekybos tinklo atliktos pirkėjų apklausos duomenys atskleidė, jog net 93 proc. pirkėjų į savo kasdienių pirkinių krepšelį įsideda ir pieno produktus. „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė teigia, jog stebimas augantis pirkėjų reiklumas ne tik pieno produkcijos kokybei, bet ir kainoms.
„Pirkėjai vis atidžiau vertina kainos ir kokybės santykį – tai skatina mus nuolat ieškoti būdų pasiūlyti geriausią vertę klientams. Be to, reguliariai peržiūrime asortimentą, bendraujame su tiekėjais, deramės dėl geresnių tiekimo kainų bei skelbiame įvairias akcijas. Pavyzdžiui, jau šį savaitgalį, kovo 14–16 d., perkant su „Mano Rimi“ lojalumo kortele, 13 rūšių „Žemaitijos“ pieno produktai „Ilgaamžės tradicijos“ kainuos 20 proc. pigiau“, – atkreipia dėmesį E. Krasauskienė.
Anot prekybos tinklo atstovės, taip pat auga susidomėjimas produktais, kurie kokybe nenusileidžia žinomų prekių ženklų gaminiams: „Atsižvelgdami į pirkėjų lūkesčius, privačios linijos „Rimi Smart“ produkcija siekiame pasiūlyti kokybiškų, tačiau gerokai pigesnių produktų. Stengiamės padėti pirkėjams pigiau įsigyti ne tik pieno, bet ir kitų pagrindinių maisto prekių – mėsos, įvairių kruopų. „Rimi Smart“ privataus prekės ženklo produkcijos galima rasti praktiškai visose maisto produktų kategorijose.“
Lietuviška ir šviežia pieno produkcija
Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė pažymi, kad pirkėjų įpročiai vis labiau atsiskleidžia jų pasirinkimuose, ypač kalbant apie pieno produktų lokalumą. Pernai atlikta apklausė parodė, jog net 78 proc. vartotojų renkasi lietuviškus pieno produktus, tad stebimas susidomėjimas ir pasitikėjimas vietinės kilmės prekėmis.
„Pirkėjai vertina lietuviškų produktų kokybę ir skonį, todėl mes taip pat siekiame teikti pirmenybę vietinei produkcijai. Šiuo metu apie 90 proc. mūsų pieno kategorijos prekių sudaro lietuvių gamintojų produktai. Tai rodo mūsų įsipareigojimą remti vietos ūkininkus ir prisidėti prie Lietuvos pieno sektoriaus tvarumo. Be to, pastebime, kad pirkėjai tampa vis reiklesni ir atidžiai tikrina produktų etiketes, renkasi sveikatai palankesnes ir kokybiškesnes prekes“, – teigia E. Krasauskienė.
Prekybos tinklo ekspertė primena, jog pigiau įsigyti pieno bei kitos kasdienio vartojimo produkcijos padės tikslus pirkinių krepšelio planavimas bei „Mano Rimi“ lojalumo programa, suteikianti asmeninius pasiūlymus, papildomas nuolaidas arba kaupimą nuo išleistos sumos.
*Slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ atliktas tyrimas atskleidė, kad kovo mėn. pigiausių pieno produktų galima įsigyti būtent prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse.