Šį savaitgalį akcijomis ir ypatingomis nuolaidomis vilniečiams bus pristatytas naujai įrengtas prekybos centras „RIMI Hypermarket” Šiaurės miestelyje. Viena iš didžiausių parduotuvių Lietuvoje, iki šiol žinoma kaip „Hyper RIMI”, pertvarkyta pagal pažangią „RIMI Hypermarket” koncepciją. Pirmasis šio prekės ženklo prekybos centras buvo atidarytas 2003 m. rudenį Vilniuje, Savanorių pr. 16, ir sulaukė itin palankaus pirkėjų įvertinimo. „Pirmasis „RIMI Hypermarket” pelnė tikrai didelį populiarumą, pirkėjai pamėgo šį prekybos centrą. Todėl naująją koncepciją pradedame taikyti ir kitoms didžiausioms „RIMI” parduotuvėms. Jos privalumai jau dabar džiugins ir šiaurinės Vilniaus dalies gyventojus. Netrukus Kaune duris atvers jau trečias mūsų šalyje prekybos centras „RIMI Hypermarket”,” – pasakojo Inga Skisaker, „RIMI Lietuvos” generalinė direktorė. „RIMI Hypermarket” – tai unikali prekių pateikimo strategija, parengta Prancūzijos konsultacinės bendrovės „Market Value". Specialus kokybiškas apšvietimas ir kruopščiai parinkta lentynų forma leidžia greičiau ir efektyviau apsipirkti, ypatingas lentynų išdėstymas padeda pirkėjams lengviau orientuotis didžiuliame prekybos centre, kiurame siūloma daugiau kaip 40 tūkst. pavadinimų prekių. Interjere naudojamos spalvos nuteikia pirkėją optimistiškai, pakelia nuotaiką. Šiaurės miestelio „Hyper RIMI” jau nuo pat atidarymo buvo svarbus pirkėjų traukos centras, todėl skyrių pertvarkymas pagal naująją koncepciją vyko neuždarius parduotuvės. Darbai prasidėjo šių metų gegužę, ir iki rugsėjo pradžios palaipsniui pasikeitė prekybos salės interjeras, skyrių išdėstymas. Atnaujintos parduotuvės plotas siekia 12 000 kv. m., iš vieno taško matyti daugiau skyrių, aiškiau atskirtos prekės moterims ir vyrams. Ypač daug dėmesio skiriama tekstilei, kosmetikai, vaikų prekėms. Pirkėjų patogumui prekybos centre veikia kavinė, šviežių gaminių galima įsigyti kulinarijos skyriuje. Po vienu stogu su „RIMI Hypermarket” įsikūrusios naujos parduotuvės „Jysk” ir „Topo centras”. Iš viso čia veikia apie 30 mažesnių parduotuvių. Kartu su Šiaurės miestelio prekybos centru Baltijos šalyse veikia jau 9 naujosios „RIMI Hypermarket” koncepcijos parduotuvės. Jos labai populiarios tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje bei Estijoje, tačiau asortimentas kiekvienoje šalyje sudaromas atsižvelgus į vietos gyventojų poreikius. Pavyzdžiui, „RIMI” prekybos tinklo duomenimis, lietuviai daugiau negu latviai ar estai perka mėsos, ypač dešrų. Estijos „RIMI Hypermarket” siūloma keliolika rūšių rūkytų dešrų, tuo tarpu Lietuvos „RIMI Hypermarket” – keliasdešimt. Estai ir latviai valgo beveik vien tik baltą duoną, o lietuviškose „RIMI” parduotuvėse duonos asortimentas ypač platus, siūloma ir nemažai juodos duonos rūšių. Parduotuvėse „RIMI Hypermarket” asortimentas atnaujinamas atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus, remiantis nuolat vykdomais pirkėjų nuomonės tyrimais.