Kaip užregistruoti kortelę svetainėje?
„Mano Rimi“ lojalumo kortelės registracija
1. Jei parduotuvėje jau įsigijote „Mano Rimi“ lojalumo kortelę ir ją aktyvavote kasoje, eikite į „Prisijungti“ skiltį www.manorimi.lt svetainėje.
2. Paspaudus skiltį „Prisijungti“ jums atsidarys prisijungimo/registracijos langas.
-
Jeigu norite užregistruoti naują "Mano Rimi" kortelę, rinkitės „Sukurti paskyrą“.
-
Jei keičiate seną kortelę į naują, rinkitės „Pakeisti „Mano Rimi“ kortelę“.
Keičiamos „Mano Rimi“ kortelės registracija:
1. Suveskite naujos „Mano Rimi“ lojalumo kortelės paskutinius 8 skaičius ir spauskite „Patvirtinti“.
-
Užpildykite prašomus registracijos laukus:
-
Vardas;
-
Gimimo data;
-
Telefono numeris.
- Spauskite „Tęsti kortelės keitimą“.
- Į nurodytą telefono numerį gausite aktyvavimo kodą. Suveskite kodą ir spauskite „Patvirtinti“.
- Suvedus patvirtinimo kodą jūsų kortelė bus registruota.
Naujos „Mano Rimi“ kortelės registracija:
1. Suveskite naujos „Mano Rimi“ lojalumo kortelės paskutinius 8 skaičius ir spauskite „Patvirtinti“.
- Registruojant naują „Mano Rimi“ lojalumo kortelę, pirmiausia įveskite el. pašto adresą, kurį norite naudoti savo paskyroje, ir paspauskite „Siųsti el. pašto patvirtinimo nuorodą“. Norėdami užbaigti registraciją, turėsite šį el. pašto adresą patvirtinti.
- Patvirtinkite nuorodą, gautą elektroniu paštu.
- Patvirtinus nuorodą užpildykite reikiamus registracijos laukus apie save, nurodykite, kokiu būdu norite gauti informaciją ir naujienas iš „Rimi“, sutikite su „Mano Rimi“ lojalumo programos ir e. parduotuvės taisyklėmis bei privatumo politika ir spauskite „Tęsti“.
- Užpildžius visus reikiamus duomenis, jūsų kortelė bus registruota.
-
Jei norite prisijungti prie „Mano šeimai“ ar senjorų programos, spauskite „Prisijunkite prie „Mano šeimai“ ar senjorų programų.“
Jei turite papildomų klausimų, prašome kreiptis klientų aptarnavimo centro tel. Nr. ☎️ +370 800 29 000 arba el. paštu ? info.lt@rimibaltic.com.
<< Grįžti į prisijungimą