Startuoja nauja „Rimi“ kampanija „Piguoliai“: primena, kaip apsipirkti protingiau
Prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė sako, kad įmonė, atsižvelgdama į pirkėjų lūkesčius, skiria didelį dėmesį, jog „Rimi“ tinkle galėtų pasiūlyti įvairiausių nuolaidų, o praėjusių metų pabaigoje pristatė ir specialius pasiūlymus besibaigiančio galiojimo prekėms, kurios yra žymimos specialiais lipdukais. Tai leidžia pirkėjams sutaupyti net iki 50 proc. nuo įprastos kainos.
Kiekvieną savaitę – 3 000 prekių su nuolaida
Naujausios „Pricer.lt“ prekybos tinklų kainų analizės duomenys rodo, kad „Rimi“ prekybos tinkle ir el. parduotuvėje „Rimi.lt“ populiariausių bei gerai žinomų maisto produktų vidutinis krepšelis vasarį pigo. „Rimi“ ir toliau siekia sudaryti savo pirkėjams galimybę įsigyti maisto bei kitų populiarių prekių už mažesnę kainą, taip pat pasiūlyti dar daugiau akcijų ir specialių pasiūlymų, todėl nuo šios savaitės pradeda naują kampaniją, pavadinimu „Piguoliai“.
„Nemažėjančios rekordinės infliacijos akivaizdoje šia kampanija siekiame atliepti pirkėjų lūkesčius prekybos centre rasti kokybiškų prekių už mažesnę kainą. Girdėdami pirkėjų poreikius ir stebėdami besikeičiančius jų apsipirkimo įpročius kasdien siūlome įvairias akcijas, asmenines nuolaidas, teminius išpardavimus ir specialius konkursus“, – sako „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė.
„Prieš keliaujant į parduotuvę, pirkėjams visada rekomenduojame peržiūrėti leidinyje, svetainėje www.rimi.lt bei „Rimi.lt“ aplikacijoje anonsuojamas akcijas, o atvykus susirasti terminalą, kuriame nuskenavus „Mano Rimi“ kortelę rodomi asmeniniai kiekvieno pirkėjo pasiūlymai bei teminės nuolaidos. Terminale pirkėjus taip pat džiuginame įvairiausiais akcijų kuponais ir laimės ratu, kurį sukdami jie gali gauti net 10 procentų nuolaidą būsimo apsipirkimo krepšeliui. Visas asmenines nuolaidas bei pasiūlymas galima matyti ir su lojalumo kortele prisijungus prie „Rimi“ programėlės. Kas savaitę įvairiose akcijose dalyvauja net iki 3 000 skirtingų prekių, priklausomai nuo parduotuvės formato“, – sako D. Čenkienė.
Lojalumo programa šeimai ir senjorams
Apsiperkant visuomet itin aktualu sutaupyti šeimoms, auginančioms mažus vaikus, o taip pat vyresnio amžiaus žmonėms. Šioms pirkėjų grupėms „Rimi“ siūlo lojalumo programas, suteikiančias specialias nuolaidas ir išskirtinius pasiūlymus.
„Prie „Mano šeimai“ lojalumo programos gali prisijungti visi „Rimi“ pirkėjai, auginantys vaikus nuo gimimo iki 16 metų amžiaus. Programa siūlo specialias nuolaidas mažylių maistui, sauskelnėms ir kitoms vaikams skirtoms prekėms, taip pat gimtadienio nuolaidas iki vaikui sueis 16 metų. „Mano šeimai“ programos prekės mažyliams iki 1 metų yra atrinktos pagal gydytojos dietologės dr. Editos Gavelienės kūdikių primaitinimo rekomendacijas, todėl yra ne tik subalansuotos bei maistingos, bet ir palankios sveikatai. Apsipirkti protingai „Rimi“ turi galimybę ir vyresnio amžiaus žmonės – senjorams kiekvieną pirmadienį suteikiama papildoma 10 proc. nuolaida visam prekių krepšeliui su „Mano Rimi“ kortele“, – lojalumo programas pristato D. Čenkienė.
Didžiausi išpardavimai – keletą kartų per metus
Kiekvieną kartą, apsilankius „Rimi“ parduotuvėse, visus pirkėjus pasitinka ir įvairios teminės akcijos, kurių metu jie gali įsigyti vis kitos kategorijos prekių pigiau. Pavyzdžiui, grožio ir higienos, namų švaros ar augintinių, pasaulio virtuvių prekių. Kelis kartus per metus vyksta ir didieji sezoniniai išpardavimai, kurių metu nuolaidos taikomos beveik visoms sezoninių prekių kategorijoms.
„Metų laikotarpyje skelbiame įvairius pirkėjų poreikius atliepiančias kampanijas: „Grožio dienas“, „Švaros dienas“, „Mamutų dienas“, „Grilio dienas“, „Augintinių dienas“ ir pan. Norėdami pradžiuginti savo klientus, keletą kartų per metus skelbiame masinius išpardavimus, kurių metu beveik visas mūsų prekes pirkėjai gali įsigyti su didžiulėmis nuolaidomis. Be to, skelbiame specialias nuolaidas bei skirtingus akcijų pasiūlymus savaitgaliais“, – sako D. Čenkienė.
Siekiame, kad pirkėjas ir didžiausioms metų šventėms galėtų pasiruošti apsipirkdamas pigiau, bet be išlygų kokybei, tad specialias akcijas skelbiame Velykų, Kalėdų bei kitų švenčių laikotarpiu.
Užsukus į parduotuvę trumpam ar nesusiplanavus pirkinių iš anksto, apie „Rimi“ esančias nuolaidas informuoja specialus akcijų žymėjimas – visi pasiūlymai matomi vizualiai: „Plakatai, geltoni kainoženkliai ir kita informacija parduotuvėje prie lentynų padės kiekvienam lankytojui pamatyti prekę sumažinta kaina.“
Nuolaidos internetinėje parduotuvėje
Karantino metu dažnas įprato apsipirkinėti internetu, nes taip įsigyjant produktus paprasta sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko. Anot rinkodaros ir komunikacijos vadovės, renkantis prekes internetinėje parduotuvėje pirkėjams galioja tos pačios nuolaidos kaip ir visame „Rimi“ prekybos tinkle.
„Išskirtiniais pasiūlymais galima pasinaudoti ne tik apsiperkant gyvai, bet ir internetu, puslapyje www.rimi.lt arba „Rimi“ programėlėje. El. parduotuvėje pasirinkę lojalumo programos „Mano Rimi“ skiltį matysite specialų parduotuvės leidinį, temines nuolaidas bei asmeninius pasiūlymus. Norintys gauti nuolaidas internetu gali užsisakyti „Rimi“ naujienlaiškį, o ieškantys, kaip dar sutaupyti, gali susikurti savo krepšelį, kurį sistema užsakys automatiškai pasirinktu dažnumu. Primename, kad užsakymus virš 35 EUR pristatysime į namus nemokamai. Šią savaitę taip pat švenčiame 5–tąjį el. parduotuvės gimtadienį, tad pirkėjų lauks dar daugiau akcijų ir staigmenų“, – pažymi D. Čenkienė.
Norintiems sutaupyti papildomai – „Rimi“ privačios etiketės produkcija
Augant maisto kainoms pirkėjai vis aktyviau ieško tokios pat klasės, tačiau pigesnių produktų alternatyvų. Todėl „Rimi“ atstovė siūlo netaupyti kokybės sąskaita ir rinktis privačia etikete pažymėtus produktus.
„Žmonės, kurie nenori daryti išlygų kokybei, bet kartu stengiasi taupyti, turėtų atkreipti dėmesį į privačios etiketės –„Rimi Basic“ ar „Rimi“ – produktų linijas. Šių privačios etiketės prekių, kurios savo kokybe nenusileidžia gerai žinomų prekių ženklų produktams, turime visose svarbiausiose produktų kategorijose“, – sako D. Čenkienė.
Skubantiems ar tiesiog nenorintiems gaminti namuose, sutaupyti padės jau paruošti gaminiai, pažymėti „Mano dienai“ ženklu. „Iš aukščiausios kokybės produktų paruošti patiekalai ne tik numalšins alkį, bet ir leis sutaupyti laiko bei pinigų. Be to, kai kurie gaminiai yra pigesni nei gaminio savikaina gaminant namuose, o skoniu jie nenusileidžia ne tik savos virtuvės šedevrams, bet ir restoranų patiekiamam maistui“, – priduria „Rimi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.
Besibaigiančio galiojimo prekės – iki 50 proc. pigiau
Praėjusių metų pabaigoje prekybos tinklas „Rimi“ ėmėsi ir tvarumo iniciatyvos, leidžiančios ne tik mažinti maisto švaistymą, bet ir sutaupyti – pristatė specialius nuolaidų lipdukus tos pačios dienos galiojimo produktams. Šios prekės, kurioms įprastai yra taikoma net iki 50 proc. dydžio nuolaida, sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse.
„Nuolaidos besibaigiančio galiojimo produktams taikomos nuo įprastos prekės kainos (be akcijos), kuri nurodyta specialiame, dėmesį atkreipiančiame nukainavimo lipduke. Be to, „Rimi“ programėlėje galima pasirinkti konkrečią tinklo parduotuvę ir pamatyti, kokios prekės joje yra tą dieną nukainotos dėl besibaigiančio galiojimo. Pastebime, kad šie produktai sulaukia vis daugiau pirkėjų dėmesio – jie sudaro iki 1 proc. parduodamų prekių. Tiesa, įsigyjant išpardavimo lipdukais pažymėtas prekes svarbu įsivertinti, kaip greitai galėsite jas suvartoti. Priklausomai nuo produkto kategorijos, nukainotas maistas gali būti tinkamas vartoti tą pačią dieną ar dar kelias dienas į priekį“, – sako D. Čenkienė, pridurdama, jog specialūs nukainavimo lipdukai pirkėjams leidžia ne tik sutaupyti, bet ir prisidėti prie maisto švaistymo mažinimo.