Užmiestyje gyvenančiai Liucinai Rimgailei sutaupyti laiko padeda planavimas: „Apsipirkinėju kur kas sumaniau“
Nors verslininkė, receptų knygų autorė Liucina Rimgailė su vyru Tadu į Vilniaus užmiestį išsikraustė dar iki sūnaus gimimo, šeima greitai įprato prie ramesnio gyvenimo būdo sostinės pakraštyje, kur galima rasti visas būtiniausias parduotuves. Dabar ne tik šalia gyvenantys, bet ir link Utenos ar Molėtų ežerų vasarą vykstantys vilniečiai galės patogiau apsipirkti net 1 700 kv. m. ploto naujoje „Hyper market“ formato „Rimi“ parduotuvėje, atidarytoje adresu Dangeručio g. 1.
Greičiau apsiperkama gerai pažįstamuose prekybos centruose
Kartais parduotuvėje, ypač jei joje lankomės retai, norimos prekės tenka ilgai ieškoti tarp lentynų, tad sugaištame daugiau laiko, nei buvome planavę. Nuomonės formuotoja Liucina Rimgailė sako, kad turi keletą mėgstamų užmiesčio parduotuvių, kuriose greitai ir patogiai apsiperka važiuodama namo. „Net nebeprisimenu, ką reiškia gyventi mieste, nes į užmiestį persikraustėme prieš beveik aštuonerius metus. Kadangi abu su vyru vairuojame automobilius, sustoti prie tam tikros parduotuvės nėra didelė bėda. Kai gimė sūnus, pradėjau dažniau naudotis kurjerių paslaugomis, nes su vežimėliu į šalia esančią parduotuvę nueiti pieno nėra visada patogu, o kaskart keldama vaiką į automobilį ir iš jo, tikrai pasvarstau, ar tikrai to pieno į kavą taip būtinai reikia“, – pasakoja L. Rimgailė.
Verslininkės dienos užpildytos mėgstamu darbu ir dėmesiu šeimai, tad, kad visur suspėtų, savo laiką Liucina įpratusi planuoti itin atsakingai. Nors kelias iš miesto centro, kur koncentruojasi Liucinos ir Tado darbai, veda pro Žaliuosius ežerus, kartais, ypač vasarą, kai dėl didelio poilsiautojų srauto susidaro kamščiai, jie namus pasiekia per Molėtų plento atkarpą. „Kartais didelis automobilių srautas siaurame kelyje susidaro ir kitais metų laikais, tad tikėtina, jog šiandien atidaryta „Rimi“ Dangeručio gatvėje bus dar vienas traukos taškas apsipirkti grįžtant namo kitu keliu. Taigi, smalsumo vedama iškart atvykau susipažinti su naujienomis“, – sako verslininkė.
Piknikui gamtoje – greitai negendantys produktai
Visada patogu, kai kelyje pasitaiko prekybos centras: jei kažką pamiršti iškylai gamtoje, visada žinai, kad greitai įsigysi, be to, kai orai šilti, patartina produktus vežti automobilyje kuo trumpiau. Liucina Rimgailė, jau ilgus metus dirbdama maisto srityje, atsakingai žiūri į jo laikymo sąlygas ir visada apgalvoja, ką vežtis, kad piknikas būtų tobulas: „Renkuosi tuos vaisius ir daržoves, kurie geriau atlaiko temperatūrų pokyčius bei pačią kelionę, netyžta. Dažniausiai įsidedame vynuogių, obuolių, šilauogių, trešnių, agurkų, ridikėlių, salierų stiebų. Taip pat visiška piknikų klasika yra juodos duonos sumuštiniai, užtepėlės, humusas ir trapios lazdelės užkandžiams.“
Nuomonės formuotoja vasarą automobilyje vengia vežtis įvairius kremus ar saldumynus su jais, taip pat ir kitus aukštai temperatūrai bei saulės spinduliams jautrius gaminius: „Išimtį darau tik tuomet, jei žinau, kad kelionė bus trumpa ir viską greitai suvalgysime. O tam, kad piknikas atrodytų estetiškai, esu linkusi pasirinkti dailius indus ir gražiai viską paserviruoti.“
Ir priemiesčių gyventojams, ir pakeleiviams
Pasak „Rimi“ prekybos centrų valdymo vadovės Irinos Miklienės, nauja parduotuvė pakeis netoliese buvusią ir šiuo metu uždaromą „Rimi“, įsikūrusią adresu Molėtų pl. 49. „Pagrindinė priežastis, dėl kurios persikėlėme į naują prekybos centrą – tai patogesnė lokacija ir parduotuvės pasiekiamumas. Norime užtikrinti, jog mūsų klientams būtų lengva atvykti į parduotuvę ir iš jos patogiai išvykti visomis kryptimis, tad nauja lokacija daug geriau išpildė šį kriterijų. Be to, kaip ir kiekviename prekybos centre, pirkėjams svarbus ne tik jo dydis, bet ir ten įsikūrusių paslaugų įvairovė – vienoje vietoje rasti viską, ko reikia kasdieniams poreikiams patenkinti“, – teigia I. Miklienė.
Jos teigimu, įmonės plėtra šiuo metu orientuota į didžiųjų miestų priemiesčių gyventojų poreikius, o naujame prekybos centre įdiegti sprendimai ir siūlomas asortimentas suformuotas remiantis didesnėse parduotuvėse apsiperkančių klientų įpročiais. „Užmiestyje gyvenantiems žmonėms svarbu, kad šalia namų galėtų patogiai ir greitai įsigyti kasdien reikalingų šviežio maisto prekių, taip pat jau paruoštų kulinarijos, konditerijos gaminių bei būtiniausių buities reikmenų. Be to, formuodami šios parduotuvės asortimentą atsižvelgėme ir į sodybas ar poilsiauti iš miesto išvykstančių pirkėjų poreikius“, – sako I. Miklienė.
Pirkėjų patogumui – naujo modelio savitarnos kasos
Naujame prekybos centre įrengtos erdvesnės savitarnos kasos, pritaikytos didesniems prekių krepšiams, todėl pirkėjams, planuojantiems gausesnius savaitės apsipirkimus, bus dar patogiau jas susidėti. „Siekiame ir toliau išlikti geriausiai klientus aptarnaujančiu prekybos tinklu Lietuvoje, todėl norime sudaryti galimybę „Rimi“ savitarnos kasose atsiskaityti patogiai ir greitai. Tai – vienas iš mūsų klientų norų, todėl tikimės, kad modernesnis erdvės sprendimas leis pirkėjams išvengti eilių net piko metu“, – teigia I. Miklienė.
Prekybos centrų valdymo vadovė taip pat priduria, kad ką tik atidarytoje parduotuvėje pirkėjų laukia ir daugiau patogumų. „Šioje parduotuvėje jie ras ne tik platų kasdienių prekių pasirinkimą, bet ir iškylai gamtoje ar gimtadienio šventei reikiamus produktus. Taip pat – vaikų, higienos, buities ir gyvūnų prekių asortimentą. Didelį dėmesį skiriame ir šviežiai produkcijai – „Mano dienai“ paruoštiems gaminiams, kepiniams. Norintiems užkąsti kelyje turėsime ir sušių barą“ – pasakoja I. Miklienė.
Kaip ir kitose „Rimi“ parduotuvėse, šalia teminių, savaitinių ir kitų akcijų, lojalumo kortelės turėtojai naudosis asmeniniais pasiūlymais, kurie pirkinių krepšelį padės suformuoti dar ekonomiškiau. Be to, gegužę „Rimi“ visoje Lietuvoje sumažino daugiau nei 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastas kainas, sudarydamas savo pirkėjams galimybę tokias prekes tinklo parduotuvėse įsigyti už bene žemiausią kainą rinkoje. Specialiu euro ženklu pažymėti produktai apima įvairias prekių kategorijas: pieno, duonos, vaisių, daržovių, mėsos, žuvies, taip pat svarbiausių higienos prekių – dantų pastos ar sauskelnių. Šiuo žingsniu siekiama pirkėjams suteikti stabilumo ir galimybę ne tik akcijų metu, bet ir kasdien vienoje parduotuvėje įsigyti kasdienio krepšelio produktus bei taip sutaupyti.