„Financial Times“ išrinko „Rimi“ motininę įmonę „ICA Gruppen“ klimatui draugiškiausiu mažmenininku Europoje
Nuo 2006 iki 2020 m. bendrovė „ICA Gruppen“ sumažino savo veikloje šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą net 76 proc. Jos dukterinės įmonės „Rimi“ išmetamo anglies dvideginio (CO2) kiekis Baltijos šalyse nuo 2006 m. sumažėjo 81 procentu. Be to, prekybos tinklas siekia, kad iki 2030 m. į aplinką išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų balansas būtų nulinis.
„Maisto produktų gamyba, vartotojų pirkimo įpročiai ir tiekėjų elgsena daro didelę įtaką prekybos tinklų sukuriamam anglies dvideginio pėdsakui. Mes nuolat ieškome sprendimų, kaip vartotojams pasiūlyti tvaresnę apsipirkimo patirtį bei edukuoti visas suinteresuotąsias šalis. Mums, kaip įmonei, svarbu ne tik kelti ir įgyvendinti mokslu pagrįstus tikslus, bet ir skatinti savo pagrindinius tiekėjus eiti panašiu keliu, taip kartu siekiant matomų ir reikšmingų rezultatų tvarumo srityje“, – sako Liudvikas Aleliūnas, „Rimi“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas Baltijos šalyse.
„Rimi“ parduotuvėse ir sandėliuose naudojami įvairūs energiją taupantys komponentai, o vieni svarbiausių – LED apšvietimas, šaldymo įranga, naudojanti CO2 kaip šaldymo agentą, atsinaujinančios energijos šaltiniai, efektyviai suplanuota logistika.
„Rimi“ motininė bendrovė „ICA Gruppen“ klimato srityje turi išsikėlusi kelis svarbiausius tikslus. Įmonė siekia vėliausiai iki 2030 m. 50 proc. sumažinti išmetamų CO2 dujų kiekį, tenkantį klientų produktų krepšeliams, bei užtikrinti, kad didžiausi tiekėjai iki 2025 m. išsikeltų mokslu pagrįstus klimato tikslus. Taip pat iki 2025 m. ji užtikrins, kad privačios etiketės produktų pakuotės būtų lengvai perdirbamos arba daugkartinės, o iki 2030 m. pabaigos – kad plastikinės pakuotės būtų pagamintos iš perdirbto plastiko.